کمبودی در بازار نداریم

1398/05/09

مدیر بازرسی و نظارت اصناف سمنان:
کمبودی در بازار نداریم
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت: موجودی کالاهای اساسی در انبارهای ذخیره سمنان مطلوب است و مردم به شایعه در ارتباط با کمبود کالاها توجه نکنند.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، مریم عرب افزود: خرید و فروش در واحدهای صنفی استان سمنان به دلیل فشارهای اقتصادی و رکود در بازار رونق چندانی ندارد.

وی ادامه داد: در ماه‌های گذشته در بازار سمنان شاهد شیوع پدیده احتکار خانگی با توجه به کمبود برخی کالاها بودیم اما اکنون بازار عرضه و تقاضا در استان با ثبات است.

مدیربازرسی و نظارت اصناف استان سمنان ادامه داد: اکنون مشکلات واحدهای صنفی به دلیل فشارهای اقتصادی کمتر از مصرف‌کننده نیست و فعالان‌ اقتصادی در این بخش با مشکلات قابل‌ توجهی دست و پنجه نرم می کنند.

عرب اضافه کرد: رکود در بازار لوازم‌ خانگی استان سمنان محسوس است و یکی از مشکلات اصناف در این بخش کمبود نقدینگی و نقدی شدن خرید و فروش است.

وی تصریح کرد: گوشت مرغ در بازار استان سمنان به ازای یک کیلوگرم ۱۲۹ هزار ریال فروخته می شود و تاکنون گزارش و شکایتی در ارتباط با گران‌فروشی به بازرسی و نظارت اصناف استان در این بخش ارائه نشده است.

مدیربازرسی و نظارت بر اصناف سمنان گفت: در روزهای گذشته روزانه ۱۲ تن گوشت مرغ در بازار سمنان توزیع می‌شد که این رقم اکنون به ۶ تا هشت تن کاهش یافته و این امر باعث بروز مشکلات در خرید این مواد غذایی برای شهروندان شده است.

بیش از ۳۰ هزار واحد صنفی در استان ۷۰۲ هزار نفری سمنان فعال است.

ایرنا

برچسب ها:

لوازم خانگی ،رکود 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما