تکنولوژی های برتر کولر گازی بوش در سال 2019

1398/06/07

تکنولوژی های برتر کولر گازی بوش در سال 2019
کولر گازی بوش 2019 از تکنولوژی های برتری برخوردار می باشد که به لطف آنها به کم مصرف ترین کولر گازی و بهترین برند کولر گازی در اروپا مبدل شده است .
به گزارش دنیای لوازم خانگی، شرکت بوش یکی از شرکت های پیشرو در ساخت لوازم خانگی هوشمند می باشد . اگر دقت کرده باشید همیشه در همه جای جهان و خصوصا در ایران از برند بوش به نیکی نام برده و آن را یک برند معتبر و با کیفیت میخوانند .

کولر گازی بوش 2019 از تکنولوژی های برتری برخوردار می باشد که به لطف آنها به کم مصرف ترین کولر گازی و بهترین برند کولر گازی در اروپا مبدل شده است . شرکت بوش یکی از شرکت های پیشرو در ساخت لوازم خانگی هوشمند می باشد . اگر دقت کرده باشید همیشه در همه جای جهان و خصوصا در ایران از برند بوش به نیکی نام برده و آن را یک برند معتبر و با کیفیت میخوانند .

شرکت بوش با بیش از یک صده فعالیت در زمینه تولید لوازم خانگی ، توانسته است نام و نشان خود را به خوبی در بین مردم در جهان منتشر نماید . مجموعه قدرتمند بوش در زمینه سیستم های تهویه مطبوع و برودتی ، با تولید کولر گازی های بسیار پرقدرت و در عین جال فوق العاده کم مصرف ، توانسته اند نظر و توجه خریداران را به خود جلب نمایند . جالب است که بدانید کولر گازی بوش سری 6 به مقدار 73% کاهش مصرف انرژی دارد که در نوع خود بینظیر می باشد .

کولرگازی بوش از کمپرسور های قدرتمند کوپلند استفاده می کند که از نوع اسکرول می باشند . مزیت کمپرسور های اسکرول در این است که قدرت بسیار بالایی دارند و در عین حال انرژی و صدای بسیار کمی مصرف می کنند . همچنین بوش با تعبیه کیت برند های اینورتر بر روی کندانسور و اوپراتور داخلی ، مصرف انرژی را تا 73% کاهش داده است . این کیت برد های اینورتر با کنترل و مدیریت دور کمپروسور با توجه به دمای داخلی محیط ، سرمایش را با توجه به میزان گرما و درجه تنظیم شده بر روی اوپراتور ایجاد می کند .

یکی از مزیت های کولر گازی های اینورتر این است که شما در محیط نوسانات دما و تغییر دما نخواهید داشت زیرا کولر گازی های اینورتر سرمایش را با توجه دمای محیط شما تولید خواهند کرد و در صورت خنک شدن محیط شما ، کولر گازی شما با دور بسیار پایین عمل خواهد کرد و فقط دمای محیط شما را ثابت نگه می دارد در حالی که انرژی بسیار کمی مصرف می کند .

در کولر گازی بوش از مبرد گاز R410a استفاده شده است که در مقایسه با انواع دیگر گاز ها مانند R22 ، قابلیت ایجاد سرمایش بسیار بیشتری را دارد و همچنین به عنوان یک گاز دوستار محیط زیست شناخته شده است زیرا برای لایه ازون ضرر نداشته و با عث افزایش درجه حرارت کره زمین نمی شود .

کولر گازی بوش اینورتر در مقایسه با سایر برند ها برتری های خاصی دارد که اصلی ترین آن را می توان کم مصرف بودنش را نام برد . در بین برند های معتبر ساخت و تولید کولر گازی ، بوش از گرید مصرف انرژی A+++ برخوردار می باشد که این به معنای حداکثر بهره وری انرژی می باشد.

شمانیوز

برچسب ها:

کولرگازی ،بوش ،فناوری