کشف لوازم خانگی قاچاق در ری

1398/07/14

کشف لوازم خانگی قاچاق در ری
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری از کشف یک‌هزار قلم لوازم خانگی در انبارهای غیرمجاز ری خبر داد و گفت: لوازم خانگی کشف شده در انبارهایی نگهداری می‌شد که فاقد اعلام موجودی ماهیانه به اداره صمت و سامانه جامع انبارها بوده است.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، موسی احمدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری امروز اظهار داشت: در راستای بازرسی‌های مدون و برنامه ریزی شده از انبارها و با هدف مقابله با احتکار و اختفاء تیم بازرسی کشف کالای قاچاق این اداره موفق به کشف یک‌هزار قلم انواع لوازم خانگی در انبارهای شهرستان ری شد.

وی به کشف انواع مختلف لوازم خانگی از چند انبار اشاره کرد و افزود: پس از بررسی مدارک و مستندات مشخص شد لوازم خانگی کشف شده در انبارهایی نگهداری می‌شد که فاقد اعلام موجودی ماهیانه به اداره صمت و سامانه جامع انبارها است.

احمدی در ادامه بر برخورد جدی اداره صمت تاکید و خاطرنشان کرد: اقلام یافت شده پس از تشکیل برگه گزارش بازرسی به اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران ارجاع شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در پایان تصریح کرد: متخلفانی که کالاها را در انبارها مخفی کرده و یا اعلام موجودی نکرده اند، پس از احراز تخلف به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

فارس

برچسب ها:

لوازم خانگی ،قاچاق 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما