کشف کالای قاچاق در لرستان

1398/07/16

کشف کالای قاچاق در لرستان
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز لرستان گفت: ۱۵۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهریورماه امسال در این استان کشف و ۳۵۵ نفر دستگیر شدند.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، احمد مجدیان با اعلام این خبر اظهار داشت: بیشترین کالای قاچاق کشف شده در لرستان مربوط به قاچاق پارچه با ۲هزار و۲۷۳ طاقه به ارزش ریالی ۳۵میلیارد ریال می باشد.

وی افزود: ۵۶ هزار و ۷۰۰نخ سیگار به ارزش ۱۲۷میلیون و ۵۷۵ هزار ریال، ۶۱ هزار و ۴۳۶عدد لوازم آرایشی بهداشتی به ارزش یک میلیارد ریال و ۲۵۳هزار عدد مواد غذایی به ارزش ۲میلیارد ریال شهریور ماه امسال در استان لرستان کشف شده است.

به گفته وی سه هزار و ۶۰۱عدد لوازم خانگی به ارزش ۲۰میلیارد ریال، ۲۰۵ بسته لوازم یدکی خودرو به ارزش ۱۵میلیارد ریال، ۶۷هزار و ۹۳۰ دست لباس به ارزش ۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال و همچنین ۲۲هزار و ۶۸۳عدد دارو به ارزش ریالی ۲میلیارد ریال از دیگر کشفیات در لرستان می باشد.

وی بیان کرد: ۲هزار و ۳۲۰ گرم طلا به ارزش ۱۰میلیارد ریال کشف شد که این طلاها از خارج کشور بدون پرداخت گمرگی وارد کشور می‌شوند.

مجدیان گفت: ۴۱هزار و ۹۶۰کیلوگرم ذرت، ۲۵هزار و ۶۳۰کیلوگرم گیاهان دارویی از دیگر کشفیات کالاهای قاچاق شهریور ماه در استان لرستان می باشد.

وی افزود: در شهریورماه امسال یکهزار و ۸۸۶لیتر بطری مشروبات الکلی دست ساز به ارزش ۹۴۳میلیون ریال و ۲بطری مشروبات خارجی به ارزش یک میلیون و ۳۰۰هزار ریال کشف شد.

وی ادامه داد: ۲۵عدد رسیور ماهواره به ارزش ۸۷میلیون و ۵۰۰هزار ریال، ۱۵۲ عدد دیش ماهوره به ارزش ۹۱میلیون و ۲۰۰هزار ریال و همچنین ۲۸۹ LNB ماهواره به ارزش ۱۱۵میلیون و ۶۰۰هزار ریال و ۷۸۵ آثار سمعی بصری مبتذل و مستهجن به ارزش ۶۱۵هزار ریال کشف شده است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان لرستان گفت: طی یک ماه گذشته ۱۴۵عدد آلات و وسایل قمار به ارزش ۱۱میلیون و ۶۰۰هزار ریال و همچنین ۱۵عدد اموال تاریخی و فرهنگی به ارزش ۵۰۰میلیون ریال در استان کشف شده است.

مجدیان با اشاره به قاچاق دام در یک ماهه گذشته امسال اظهار داشت: چهارهزار و ۲۰۰ قطعه مرغ و ۴۵۵ راس گوسفند در استان کشف شده که بیشترین کشفیات قاچاق دام مربوط به شهرستان کوهدشت بوده است.

وی در رابطه با تعداد پرونده‌های قاچاق کالا تشکیل شده در شهریور ماه امسال افزود: در شهریور ماه امسال ۳۴۵پرونده قاچاق کالا به ارزش ۱۵۳میلیارد ریال تشکیل شده که در این راستا ۹ باند متلاشی و ۳۵۵ نفر دستگیر شده که از این تعداد ۲نفر خانم بوده است.

دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان لرستان عنوان کرد: جریمه پرونده‌های قاچاق شهریوره ماه استان که به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده حدود ۹۸میلیارد ریال است که از این میزان حدود ۱۵میلیارد ریال از متهمان وصول شده است.

ایرنا

برچسب ها:

لوازم خانگی ،قاچاق 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما