اسمگ یخچال فریزرهای میکی موسی را روانه بازار کرد

1398/08/12

اسمگ یخچال فریزرهای میکی موسی را روانه بازار کرد
شرکت اسمگ که در زمینه تولید لوازم خانگی های لوکس و متمایز فعالیت می کند، طی یک همکاری مشترک با شرکت دیزنی قرار است تا یخچال فریزر الهام گرفته از میکی موس را برای بزرگداشت این شخصیت کارتونی پرطرفدار روانه بازار کند.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، خلق شخصیت کارتونی میکی موس در سال ۱۹۲۸ توسط شرکت والت دیزنی رقم خورد که در ابتدا این موش انسان نما در فیلم های سیاه و سفید حاضر شد و سپس شاهد آن در فیلم و کارتون های رنگی بودیم. میکی موس یکی از محبوب ترین شخصیت های کارتونی والت دیزنی است که در سراسر جهان طرفداران زیادی نیز دارد و ورود آن به دنیای لوازم آشپزخانه و یخچال اسمگ می تواند خبری خوش برای علاقه مندان باشد.

این برای نخستین بار است که شرکت ایتالیایی اسمگ با شرکت آمریکایی دیزنی همکاری می کند. کنار هم قرار گرفتن طراحان زبده لوازم خانگی شرکت اسمگ و طراحان نامی شخصیت های کارتونی دیزنی برای تولید یخچال اسمگ می تواند حامل اخبار جذابی باشد که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

شرکت تولید کننده لوازم آشپزخانه اسمگ به تازگی از به روزرسانی یخچال های سری FAB28 خبر داد که قرار است این یخچال های تازه وارد اسمگ میزبان تصویر سیاه و سفید میکی موس باشد و جلوه ای کارتونی و منحصر به فرد برای آشپزخانه مشتریان به ارمغان بیاورد.

علاوه بر طراحی قابل توجه، یخچال فریزرهای سری FAB28 اسمگ از قابلیت های جذابی برخوردار بوده که از جمله می توان به قفسه های شیشه ای تنظیم شونده، فضای داخلی بزرگ، انرژی استار، کشوهای لایف پلاس و سیستم سردکننده مولتی فلو اشاره کرد.

مشتریان علاقه مند به یخچال اسمگ با طراحی میکی موس می توانند از ماه جاری سفارش داده و در کمترین زمان یخچال های میکی موس خود را تحویل بگیرند.

پل مک کورمک، مدیر بخش فروش و بازاریابی نمایندگی اسمگ در آمریکا عنوان کرد: هم افزایی دو شرکت دیزنی و اسمگ طبیعی است. ما افتخار می کنیم با یکی از شرکت های خلاق جهان همکاری کرده و براین باوریم که آشپزخانه قلب هر خانه ای است. سرگرمی و غذا در کنار هم می تواند مورد علاقه بسیاری از مشتریان باشد.

وی افزود: ما پس از همکاری موفق در انگلیس، هم اکنون به آمریکا آمده تا یخچال فریزرهای سری FAB28 را با طراحی میکی موس وارد بازار این کشور کنیم.

قیمت در نظر گرفته برای یخچال فریزرهای FAB28 میکی موس اسمگ حدود ۲,۷۹۹ دلار است که مشتریان برای خرید آن می توانند به نمایندگی های این شرکت ایتالیایی مراجعه کنند.

یخچال اسمگ تنها یکی از محصولات چشمگیر این شرکت نیست. این برند ایتالیایی در حوزه تولید انواع لوازم خانگی نظیر اجاق گاز، ماشین ظرفشویی و یا لوازم خانگی کوچک فعالیت می کند. شرکت اسمگ تلاش می کند تا دو فاکتور طراحی و عملکرد را سرلوحه کار خود قرار دهد. طراحان اسمگ از افراد مشهور در جهان هستند که نهایت دقت را در تولید محصولاتی خاص به کار گرفته و از هنر دست خود برای تولید برخی از لوازم خانگی های این شرکت استفاده می کنند.

ال کا ایران

برچسب ها:

لوازم خانگی ،اسمگ ،یخچال 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما