آشنایی با گرانترین یخچال های جهان

1398/09/30

آشنایی با گرانترین یخچال های جهان
گران قیمت ترین یخچال ها که در بسیاری از آشپزخانه های مجلل مشاهده می شوند نه تنها زیبایی را به محیط آشپزخانه اضافه می کنند، بلکه غذاها را با دوام بیشتری نگه داری کرده و موجب عدم فاسد شدن آنها می شوند. جالب اینجاست که برخی از گران قیمت ترین یخچال ها از طراحی با درب فرانسوی یا سبک آرموئر برخوردارند.

به گزارش دنیای لوازم خانگی، برخی از آنها به صورت سفارشی ساخته شده اند، فضای کافی برای جای دادن مواد غذایی را دارند و از ویژگی های دیگر آنها این است که موجب عدم فاسد شدن مواد پروتئینی و صیفی جات چون گوشت، سبزی می شوند. یخچال های فریز نیز مانند دیگر لوازم خانگی مدل های گران قیمت و ارزان دارند که در این بخش گران قیمت ترین یخچال های جهان معرفی شده است.

در این بین ما هم جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون گران قیمت ترین یخچال های جهان، مطلبی را آماده کردیم که مطالعه آن خالی از لطف نیست. در ادامه با ما همراه باشید.

1- یخچال Flatshare

قیمت 7000 دلار


یخچال فریزر Flatshare به عنوان اختراعی از استفان بوچبرگر، دانشجوی طراحی اتریشی جزء 10 فینالیست برتر مسابقه آزمایشگاه طراحی الکترولوکس 2008 بود. این یخچال با بیش از چهار ماژول پشته ای تشکیل شده است. سفارشی سازی هر یک از ماژول ها با استفاده از مواد افزودنی مانند تخته سفید یا درب بطری انجام می گیرد.

مخترع الهام طراحی خود را از هم اتاقی هایی که در خوابگاه زندگی می کنند دریافت کرد. با تشکر از طراحی ماژولار یخچال و فریزر ، هر هم اتاقی می تواند از یک قفسه یا ماژول برای اهداف خاص خود استفاده کند. فرمت یخچال Flatshare نیز آسان است و همه کاری که باید انجام دهید اضافه کردن ماژول های بیشتر بر روی ساختار پایه است.

به عنوان راه حل مناسب برای اتاق خوابگاه که افراد زیادی در آن زندگی می کنند ، یک کمپرسور یخچال را سرد می کند. این کمپرسور در قسمت پایین نصب شده است. برای کار کردن کل سیستم افراد باید هماهنگی داشته باشند. استفاده از این یخچال گران قیمت و منحصربفرد آسان است.

هر یک از ماژول ها دارای کشوها و قفسه هایی هستند که توسط طراح طراحی شده اند. از آنجا که هر ماژول به عنوان یک واحد جداگانه عمل می کند ، کاربران می توانند دمای مورد نظر خود را تنظیم کنند. شما می توانید غذاهای تازه ، غذاهای یخ زده، بستنی و نوشیدنی را در این یخچال ذخیره کنید.

2-Liebherr ECBN 6256 PremiumPlus

قیمت 8953 دلار


یخچال فریزر Liebherr ECBN 6256 PremiumPlus با قیمت 8953 دلار دارای یخچال فریزر با NoFrost و Biofresh است. با تشکر از ویژگی BioFresh، میوه ها، گوشت، ماهی، سبزیجات و شیر مواد مغذی و همچنین برخی دیگر سالم باقی مانده و حفظ می شوند. از طرف دیگر، ویژگی NoFrost موجب طراوت طولانی مدت غذای شما در یخچال خواهد شد. این امر به این دلیل است که تمام رطوبت ها از بین می رود، غذای شما با پخش شدن دوباره گردش هوا منجمد می شود. به همین دلیل یخچال فریزر همیشه عاری از یخ خواهد بود و غذا دیگر یخ نخواهد زد.

یكی دیگر از ویژگی های شگفت انگیز موجود در یخچال فریزر Liebherr ECBN 6256 PremiumPlus قابلیت دابل کولینگ است. این یک سیستم کنترل دما مستقل و دقیق بوده که در محفظه یخچال و فریزر ادغام شده است. دو مدار خنک کننده جداگانه که مانع از تبادل هوا بین دو محفظه می شوند و یخچال فریزر این ویژگی را کنترل می کند. در نتیجه از انتقال بو جلوگیری می‌شود.

این دستگاه با یک اتصال دهنده ثابت آب همراه است که به طور خودکار با بهترین کیفیت یخ های زیبایی را می سازد. این یخچال تضمین می کند که شما همیشه برای هر مناسبتی یخ آماده دارید. این یخچال همچنین دارای مکانیزم بسته شدن SoftSystem است که بسیار کاربردی و راحت می باشد. به لطف سیستم، درب یخچال فریزر حتی در صورت بارگیری کامل به آرامی بسته می شود. اگر درب یخچال در زاویه 30 درجه قرار گیرد، به صورت خودکار بسته خواهد شد.

بنابراین با Liebherr ECBN 6256 PremiumPlus که 8هزار دلار قیمت دارد، شما یکی از بهترین ها را در اختیار دارید.

3-Northland Master Series GS72RFI

قیمت 12600 دلار


ساخته شده توسط شرکت Northland، یک یخچال فریزر سفارشی که با ویژگی های متعددی همراست و به عنوانNorthland Master Series GS72RFI شناخته می شود. این یخچال به عنوان یک طرح یک تکه در دسترس است که با قابلیت خنک کنندگی سیستم کارآمد همراست. این دستگاه یکی از بزرگ ترین سیستم های برودتی در جهان بوده که برای مصارف خانگی ساخته شده است و سایز 72 اینچی بزرگی دارد.

درب های آن از جنس استنلس استیل با دسته های مستحکم است که باعث می شود در استفاده از آن کاربری آسان شود. فضای داخلی از استیل ضد زنگ ساخته شده و باعث می شود Northland تنها تولید کننده سیستم های برودتی سفارشی با فولاد ضد زنگ باشد.

درب استیل ضد زنگ دارای قفسه هایی هم در بخش فریزر و هم در یخچال است. هنگامی که صحبت از قفسه ها می شود، آنها همچنین از جنس فلز استیل هستند. در نتیجه، شما از یک سیستم قوی، بادوام، با کارایی بالا و تمیز کردن آسان اطمینان برخوردار هستید.

قفسه ها منحصراً با شیشه ای از جنس کریستال شفاف قاب بندی شده اند و ظاهری ناهموار به آنها می بخشد. در نتیجه، شیشه این یخچال امکان بررسی موجودی خود را به شما می دهد. این امر به شما امکان می دهد تا تعیین کنید که چه چیزی مجدداً باید خریداری شود و چه چیزهایی را باید از آنجا خارج کرد.

آنچه شما باید در مورد Northland Master Series GS72RFI بدانید این است که از بهترین جنس فلز استیل غیر مغناطیسی ساخته شده است. این کار برای اطمینان از یخچال و فریزر سفارشی جهت استفاده طولانی مدت و همچنین تکمیل تجهیزات غذا به سبک قابل توجه است.

ال کا ایران

برچسب ها:

یخچال ،قیمت ،لوازم خانگی 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما