کشف کالای قاچاق در کنگاور

1398/10/02

کشف کالای قاچاق در کنگاور
فرمانده انتظامی کنگاور گفت: باتلاش ماموران انتظامی این شهرستان، ۲۳ تن کودشیمیایی و ۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کشف شد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، پایگاه خبری پلیس به نقل از سرهنگ عزیز الهیاری اعلام کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و برای بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از کامیون ۴۶۰ کیسه ۵۰ کیلوگرمی کودشیمیایی به وزن ۲۳ تن و در بازرسی از وانت نیسان نیز ۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق شامل یخچال، تلویزیون و ماشین لباسشویی هر کدام ۲ عدد کشف شد.

سرهنگ الهیاری ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی کنگاور همچنین از دستگیری ۲ متهم در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

استان کرمانشاه با ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با ۲ بخش کُرد و عرب‌نشین کشور عراق و داشتن ۶ مرز رسمی و بازارچه فعال، سالانه حدود نیمی از کل صادرات کالاهای غیرنفتی کشورمان به عراق را به خود اختصاص می‌دهد.

سردار جاویدان فرمانده انتظامی کرمانشاه به تازگی اعلام کرده بود که امسال آمار کشفیات بالغ بر ۳۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

ایرنا

برچسب ها:

لوازم خانگی ،قاچاق 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما