کشف لوازم خانگی قاچاق در همدان

1398/10/08

کشف لوازم خانگی قاچاق در همدان
کشف بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق در اسدآباد و کشف لوازم خانگی قاچاق در ملایر و کبودرآهنگ عناوین اخبار کوتاه انتظامی همدان است.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف ۶ هزار و ۸۶۰ نخ انواع سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه فردی در یکی از روستاهای تابعه شهرستان اقدام به نگهداری و خرید و فروش سیگار خارجی و داروهای غیر مجاز می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پاسگاه یوسف آباد با همکاری مأموران کلانتری ۱۲ پس از هماهنگی قضائی طی بازرسی از منزل این فرد، ۶ هزار و و ۸۶۰ نخ انواع سیگار خارجی و ۱۷۴ عدد قرص غیرمجاز را کشف و ۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد رده‌های تابعه در ۲ روز گذشته، گفت: در این مدت علاوه بر کشف مقداری انواع مواد مخدر و ۳ فقره انواع سرقت، ۱۷ متهم نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف لوازم خانگی قاچاق در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف لوازم خانگی قاچاق و فاقد مجوز به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: مأموران مبارزه با جرایم اقتصادی شهرستان ملایر ضمن گشت زنی در محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان، به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند که در بازرسی از آن، ۲ دستگاه کولر و ماشین لباسشویی قاچاق و فاقد مجوز کشف شد.

وی افزود: در مأموریتی دیگر، مأموران مبارزه با جرایم اقتصادی شهرستان در ایست و بازرسی خرم آباد به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند که در بازرسی از آن، ۲ دستگاه یخچال دوقلو و ۲ دستگاه تلویزیون ۵۵ اینچ قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه ارزش کالاهای کشف شده در این دو مأموریت ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده، گفت: ۲ متهم این پرونده‌ها، تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف لوازم خانگی قاچاق در کبودرآهنگ

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف لوازم خانگی قاچاق و فاقد مجوز به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان کبودرآهنگ خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کبودرآهنگ حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این خودرو ۴۱ قلم انواع لوازم خانگی قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ارزش محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده است.

مهر

برچسب ها:

لوازم خانگی ،قاچاق 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما