شگفتانه ای جدید از سامسونگ

1398/10/17

شگفتانه ای جدید از سامسونگ
تلویزیون جدید سامسونگ احتمالا شما را شگفت‌زده خواهد کرد، این شرکت کره‌ای از یک تلویزیون بزرگ 8K برای سال 2020 رونمایی کرد که بسیار قابل توجه است.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، تلویزیون بزرگ 8K جدید سامسونگ در جریان رویداد CES 2020 رونمایی شد که از هوش مصنوعی داخلی این شرکت یعنی Bixby بهره می‌برد، اما تا انتهای سال جاری این امکان به وجود می‌آید که از Google Assistant یا Amazon Alexa نیز استفاده کنید. ویژگی جالب «انطباق تصویر» (Adaptive Picture) هم در این دستگاه وجود دارد که بنابر شرایط نوری محیطی میزان روشنایی تصویر را تنظیم می‌کند.

سیستم عامل این تلویزیون بزرگ 8K هم مانند سایر تلویزیون های سامسونگ Tizen بوده و 14 حالت مختلف برای تنظیم صفحه، قابلیت تصویر در تصویر و… را برایتان به ارمغان می‌آورد.

صفحه نمایش اینفینیتی (Infinity) این تلویزیون با طراحی تقریبا بی‌حاشیه آن نظر من را حسابی به خود جلب کرد. در قسمت پشتی تلویزیون بلندگوهایی را داریم که با هوش مصنوعی Quantum پشتیبانی می‌شوند و می‌تواند حرکت و صداهای اشیا محیط را دنبال و بررسی کند تا صدای این تلویزیون فوق‌العاده بزرگ با محیط هماهنگ بماند و شما به یک باره صدا را بر اثر شلوغ شدن اتاق از دست ندهید.

سامسونگ در این تلویزیون هوشمند خود برنامه‌ای هم برای تناسب اندام و سلامت جسمانی افراد قرار داده که به کمک گوشی همراه و تلویزیونتان می‌توانید به انجام، کنترل و بررسی حرکات ورزشی بپردازید.

گجت نیوز

برچسب ها:

تلویزیون ،سامسونگ ،CES 2020 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما