ال‌جی 12 مدل تلویزیون جدید معرفی کرد

1398/10/17

ال‌جی 12 مدل تلویزیون جدید معرفی کرد
ال جی قبل از این به پیشواز رویداد CES 2020 رفت و هشت تلویزیون 8K را معرفی کرد. اما کره ای ها به این مدل ها بسنده نکرده و تلویزیون های اولد جدید با پشتیبانی از انویدیا G-Sync معرفی کرده اند.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، مدل های جدید سری گالری می توانند به لطف پایه اتصال ویژه، به سادگی به دیوار متصل شوند و به عنوان تلویزیون کاربرد داشته باشند یا نقش «یک اثر هنری» را بازی کنند. سری گالری در ابعاد 55 ،65 و 77 اینچی روانه بازار می شوند.

به گفته ال جی ضخامت مدل 65 اینچی تنها به 20 میلی متر است و هیچ باکس جداگانه ای برای قرارگیری کلیدها یا درگاه ها ندارد و تمامی این ها در خود تلویزیون تعبیه شده اند. دیدگاه تلویزیون به عنوان یک اثر هنری این شرکت بسیار شبیه به ایده سری The Frame سامسونگ است و می تواند در زمان بیکار بودن تلویزیون، تصویر آثار هنری را نمایش دهد.

اما برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال محصولات لوکس ال جی نیستند، این شرکت تلویزیون های اولد معمول خود را نیز با یک مدل 48 اینچی با رزولوشن 4K به روز کرده است. ال جی معتقد است که مدل 48 اینچی نقش پل بین مانیتورهای گیمینگ و تلویزیون های اتاق نشیمن را بازی می کند و میزان لگ ورودی آن در محدوده 13 میلی ثانیه حفظ شده است. علاوه بر این باید اشاره کنیم که تمامی 12 تلویزیون اولد جدید از نرخ رفرش متغیر در کنار فناوری G-Sync انویدیا پشتیبانی می کنند تا میزان پارگی تصاویر در بازی ها به حداقل برسد.

ال جی همچنین از «حالت فیلمساز» (Filmmaker Mode) رونمایی کرده تا کاربران تجربه ای نزدیک به همان نسخه مد نظر کارگردان فیلم ها را داشته باشند. به این منظور تغییراتی از جمله غیر فعال کردن افکت های پس از پردازش (شامل روان کردن خودکار حرکات، کاهش نویز و افزایش وضوح تصاویر) اعمال می شود. در این فرایند همچنین نسبت تصویر صحیح و نرخ فریم و رنگ اصلی حفظ می شود.

ال جی همچنین سیستم فرمان صوتی ویژه خود را به تلویزیون ها آورده که با تنها با گفتن «Hi, LG» آغاز به کار می کند. به این منظور یک میکروفن ویژه در تلویزیون های این شرکت تعبیه شده است. البته اگر کاربر نگران حریم شخصی خود باشد می تواند میکروفن را به طور کامل غیر فعال کند یا مدل های اولد پایه از جمله سری CX، BX که فاقد میکروفن هستند را انتخاب کنند.

یکی از قابلیت های نرم افزاری دیگر که ال جی برای تلویزیون ها در نظر گرفته امکان اتصال اسپیکرهای بلوتوث در نقش کانال های صوتی جداگانه است. به عنوان مثال می توانید تعیین کنید که کدام اسپیکر بلوتوث صدای کانال راست جلو یا صدای استریو را پخش کند. به این ترتیب حتی می توانید یک سیستم ساراند با اسپیکرهای بلوتوث متنوع را راه اندازید.

در ادامه لیست کامل تلویزیون های اولد 2020 ال جی را مشاهده می کنید:

* سری سیگنچر RX (رول شونده): 65 اینچ
* سری سیگنچر ZX (اولد 8K): ابعاد 77 و 88 اینچی
* سری سیگنچر WX (اولد والپیپر): 65 و 77 اینچی
* سری سیگنچر GX (سری جدید گالری): 55، 65 و 77 اینچی
* سری CX: در ابعاد 48، 55، 65 و 77 اینچی
* سری BX: در ابعاد 55 و 65 اینچی

رابط کاربری webOS تلویزیون های ال جی هم شاهد به روز رسانی هایی بوده است. از ماه جاری میلادی اپلیکیشن اپل تی وی به مدل های سال 2018 به بعد افزوده می شود. به این ترتیب کاربران می توانند به سادگی و از طریق خود تلویزیون به محتوای آی‌تونز یا اپل تی‌وی پلاس خود دسترسی داشته باشند.

دیجیاتو

برچسب ها:

تلویزیون ،ال جی ،CES 2020 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما