کشف لوازم خانگی قاچاق در یزد

1398/10/23

کشف لوازم خانگی قاچاق در یزد
طی عملیات‌های مختلف توسط عوامل فرماندهی انتظامی در استان یزد، 30 هزار لیتر سوخت و محموله یک میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در این استان کشف و ضبط شدند.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سرهنگ «محمود میرحسینی» با اشاره دستاوردهای پلیس در مبارزه با قاچاقچیان و سواگران مرگ، اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور یزد-کرمان به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک شدند.

وی با اشاره به این‌که ماموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند، افزود: در این رابطه، تریلی توقیف و راننده پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان یزد با اشاره به این‌که قاچاق کالا، تولید ملی را تهدید می‌کند، گفت: پلیس با تمام توان و با جدیت با قاچاقچیان و اخلالگران نظام اقتصادی کشور مبارزه خواهد کرد.

توقیف محموله لوازم خانگی قاچاق در تفت

سرهنگ «وحید احمدی» فرمانده انتظامی تفت نیز تصریح کرد: ماموران یگان امداد این شهرستان طی عملیات ایست و بازرسی هنگام کنترل محور تفت-یزد سه دستگاه نیسان را که از غرب کشور عازم البرز بودند متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

احمدی خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو 12 قلم انواع لوازم خانگی قاچاق شامل ماشین ظرفشویی و لباسشویی را کشف و یک متهم را نیز دستگیر کردند.

وی در پایان سخنان خود با بیان این‌ که متهم به مراجع قانونی معرفی شدند، گفت: کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را یک میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد کردند و آن تحویل گمرک استان شد.

ایسنا

برچسب ها:

لوازم خانگی ،قاچاق ،یزد 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما