برگزاری نمایشگاه مبلمان و لوازم خانگی

1398/10/24

برگزاری نمایشگاه مبلمان و لوازم خانگی
نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوازم خانگی با حضور 150 تولیدکنندگان داخلی به مدت 5 روز در بوستان گفتگو دایر است.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوازم خانگی با حضور 150 تولیدکنندگان داخلی به مدت 5 روز در بوستان گفتگو دایر است.

این نمایشگاه درجهت حمایت از تولیدداخل و برای شناسایی توانایی‌های تولیدکنندگان کشور از روز گذشته برگزار شد.
در این نمایشگاه اقلامی، چون مبلمان، سرویس خواب، لوستر و چراغ‌های تزئینی، فرش و لوازم خانگی با تخفیف به بازدیدکنندگان عرضه می‌شود.

هدف برگزاری این نمایشگاه حمایت از تولید کنندگان داخلی و تشویق مخاطبان به خرید کالای ایرانی است.

در این نمایشگاه تولیدکنندگان مبلمان، سرویس خواب، لوستر و چراغ‌های تزئینی، فرش و لوازم خانگی حضور دارند و محصولات خود را عرضه می‌کنند.

دمیرچی یکی از تولیدکنندگان مبلمان گفت: تلاش کردیم تا محصولاتمان با بهترین کیفیت در اختیار مشتریانمان قرار دهیم.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه کیفیت محصولات زیاد است ما تولیداتمان را به کشور‌های همسایه صادر می‌کنیم.

وی بیان کرد: در طراحی‌ها به سلیقه مشتریان توجه می‌کنیم همین موضوع باعث شده است که مشتریان به سمت خرید مبل ایرانی بروند.

یاسری یک تولید کننده ظروف خانگی نیز بیان کرد: کیفیت کالا‌های ما با ظروف خانگی ترکیه برابری می‌کند به همین دلیل است که سایر کشور‌ها تقاضای خرید دارند و ما صادرات خوبی در این زمینه داریم.

وی ادامه داد: در نمایشگاه حضور یافتیم تا بدون واسطه اجناسمان را به مصرف کنندگان عرضه کنیم.

وی تاکید کرد: تخفیفات ویژه‌ای هم در این نمایشگاه برای خریداران در نظر گرفتیم.

عسگری تولیدکننده لوستر نیز افزود: لوستر‌ها از مواد برنجی درست می‌شوند و فرق ان‌ها با مشابه خارجی در نوع ابکاری ان‌ها است به همین دلیل ما در ابکاری نهایت دقت را داریم و این باعث شده تا مردم به خرید لوستر ایرانی روی اوردند.

الهی تولیدکننده کالای خواب نیز بیان کرد: نوع پارچه‌ای که در محصولاتمان استفاده می‌کنم از نوع مرغوب است و با شستشو تغییر رنگ نمی‌دهد و همین امر باعث شده تا مردم با استفاده از محصول داخلی تمایل به خرید کالای ایرانی کنند.

برگزاری نمایشگاه‌ها فرصتی مناسب برای تعامل بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان است تا قیمت کالا‌های عرضه شده نسبت به مغازه کمتر باشد، اما به دلیل عدم رقبت تولیدکنندگان، این نمایشگاه‌ها دیگر مانند گذشته نیستند و فقط محلی برای عرضه کالا به فروشندگان شده است این درحالیست که نمایشگاه‌ها با هدف معرفی بنگاه‌های اقتصادی بزرگ و زود بازده است تا مصرف کنندگان از تولیدات داخلی که مشابه خارجی دارند اطلاع یابند با خرید از ان‌ها حمایت خود را از تولید کننده نشان دهند.

آریا
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما