کشف لوازم خانگی احتکار شده در یزد

1398/10/29

کشف لوازم خانگی احتکار شده در یزد
فرمانده منطقه انتظامی یزد گفت: با تلاش ماموران در ۲۴ ساعت گذشنه هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال لوازم خانگی قاچاق از یک انبار بزرگ خانگی در این شهرستان کشف و هفت نفر بازداشت شدند.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سرهنگ منوچهر نصیری افزود: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در انباری در سطح شهر یزد ماموران کلانتری ۱۴ ابوذر موضوع را در دستور کار قرار دادند و ماموران پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی محل مورد نظر را شناسایی و انبار کالاهای احتکار شده لوازم خانگی را کشف کردند.

فرمانده منطقه انتظامی یزد گفت: ماموران در بازرسی از این محل یک هزار و ۱۵۰ سرویس ظرف و ۳۰ دستگاه جاروبرقی و سبزی خردکن کشف کردند.

نصیری با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود در زمینه قاچاق و احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۲۴ دی ماه جاری به گفته فرمانده منطقه انتظامی تفت با تلاش ماموران در شبانه روز گذشته سه دستگاه نیسان عبوری حامل لوازم خانگی قاچاق شامل یخچال، ماشین لباسشویی و ظرفشویی به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ وحید احمدی افزود: در این ارتباط سه متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند و متهمان قصد انتقال محموله کشف شده را از غرب کشور به استان البرز داشتند.

جاده های یزد نقش مؤثری در اتصال استان‌های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب، در بعضی مواقع راه‌های آن برای انتقال کالای قاچاق و نیز مواد مخدر مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو در جاده های استان یزد تردد می‌کنند.

ایرنا

برچسب ها:

لوازم خانگی ،قاچاق ،احتکار ،یزد 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما