راهنمای خرید مبلمان برای جهیزیه

1398/12/07

راهنمای خرید مبلمان برای جهیزیه
پیدا کردن بهترین مبلمان برای خانه تازه عروس می‌تواند فرایند بسیار استرس‌زایی باشد، اما اگر این توصیه‌ها را در این فرایند را سرلوحه کار خود کنید، مطمئناً می‌توانید از استرس کار کم کنید، به کار سرعت دهید و همچنین از انجام این کار خسته نشوید و با اشتیاق به بازار مبل بروید. تا زمانی که مشغول کارهای قبل از عروسی هستید بسیار خسته هستید و ممکن است برای خرید جهیزیه و خصوصاً خرید مبلمان که بخش سخت کار است توان نداشته باشید. باید بگوییم که برای استراحت کردن زیاد زمان دارید.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، قبل از آماده کردن مقدمات خرید مبلمان، پیدا کردن خانه چه برای اجاره و چه برای خرید بسیار زمان‌بر است، و به همین دلیل شاید پروسه خرید مبلمان را به تعویق اندازد. هنگام خرید مبلمان برای جهیزیه، همان توصیه‌های قدیمی را به ما می‌گویند: خیلی هزینه نکنید، سراغ دلخواه خود بروید و صبور باشید، بسیار کمک حال شما خواهند بود. همیشه صبور باشید. همه این توصیه‌ها عالی هستند، اما وقتی می‌خواهیم شروع به ساخت خانه جدید خود برای عروسی کنیم، چه اقدامات عملی می‌توانیم انجام دهیم؟ این راهنما به شما کمک می‌کند که روند خرید مبلمان را بسیار آسان‌تر از واقعیت آن کنید.

با تصور شروع کنید

قبل از شروع کار خرید مبلمان سراغ خانه خود بروید، مدتی وقت بگذارید تا خانه خود را با مبلمان خود تصور کنید. برای حدود ۱۰ دقیقه به گوشه گوشه جاهایی که قرار است مبلمان قرار بگیرد نگاه کنید. به مواردی را که فکر می‌کنید در کنار مبلمان باید قرار بگیرند و به آنها برای زیباتر جلوه دادن چیدمان نیاز دارید، مانند سطل زباله، قاب عکس، آباژور و غیره نیز فکر کنید و آنها را در لیست خرید خود بیاورید.

ابتدا نیازها را در اولویت قرار دهید، سپس خواسته‌هایتان

گام بعدی برای خرید مبلمان برای جهیزیه این است که برای خود اولویت بندی قرار دهید. ممکن است برای هزینه کردن محدودیت بودجه داشته باشید. یک راه خوب برای رسیدن به لیست اولویت این است که، ابتدا به موارد ضروری توجه کنید. به عنوان مثال، لیست اولویت شما ممکن است شامل میز و صندلی آشپزخانه شود، بنابراین شما باید جایی برای غذا خوردن، یک تخت خواب برای خواب و یک دست مبل یا کاناپه راحتی برای نشستن داشته باشید. اینها اصلی‌ترین مبلمان برای خانه عروس است که در طول زمان می‌توان موارد بیشتر را به آنها اضافه کرد.

بنابراین ابتدا بودجه، سپس ملزومات اصلی را در خرید مبلمان در نظر بگیرید سپس سراغ موارد جانبی بروید.

بودجه خود را مشخص کنید

اینجاست که اولویت‌های شما با جنبه‌های مالی تزئین خانه جدید مطابقت پیدا می‌کند. وقت آن است که تعیین کنیم بودجه واقعی خرید مبلمان شما چقدر است. شاید اگر بخواهیم حد متوسط را در نظر بگیریم، خرید مبلمان به رقمی حدود ۲۰ میلیون نیاز دارد. به عنوان مثال، خانه شما در حدود ۷۰ متر باشد، به تخت خواب، یک دست مبلمان و میز ناهارخوری و در نهایت میز تلویزیون نیاز دارید. این بدان معناست که هزینه خرید مبلمان شما حداقل می‌تواند حدود ۲۰ میلیون تومان شود.

این عدد همان‌طور که گفتیم می‌تواند حداقل باشد و بنا به نوع کیفیت، نوع برندی که خریداری می‌کنید و از همه مهم‌تر، نبود ثبات در بازار می‌توانید بالا و پایین شود.

برای اینکه به بهترین نتیجه برای پیدا کردن قیمت مبلمان و تنظیم بودجه خرید خود با آن بکنید، ابتدا در وب‌سایت‌ها به دنبال درآوردن قیمت باشید، سپس برای خرید حضوری به بازارهای مبل مراجعه کنید.

آن لیست اولویت را از قبل به خاطر دارید؟ اکنون که بودجه خود را مشخص کردید و می‌دانید که در ابتدا کدام اتاق‌ها باید مبله شوند، می‌توانید کالاهایی را که در مرحله ۱ یادداشت کردید و برای هر اتاق دارای اولویت بالا بودند را، خریداری کنید.

* به چرخه فروش فصلی توجه کنید. به عنوان مثال، اواسط زمستان ممکن است زمان مناسبی برای خرید مبلمان باشد، زیرا فروشگاه‌ها مدل‌های تابستان خود را برای فروش ویژه قرار می‌دهند.
* خرید مبلمان دست دوم. فروشگاه‌های عتیقه فروشی و همه مکان‌های فروش مبلمان دسته دوم بعضی اوقات مبلمانی دارند که شما آنها را در فروشگاه‌های لوکس نیز پیدا نمی‌کنید. بسیاری از عروس‌ها دوست دارند چیدمان خانه‌شان سبک قدیمی داشته باشد و برای چیدمان آن به مبلمانی به سبک قدیمی دارند. این کار می‌تواند هزینه را نیز کاهش دهد.

روی کیفیت بیش از کمیت متمرکز شوید

سرانجام، اجازه ندهید که آرزوی شما فقط برای پر کردن اتاق منجر به از دست رفتن سرمایه شود. همیشه هنگام خرید مبلمان برای جهیزیه آرزوی داشتن مبلمان با کیفیت را داشته باشد که مدت‌ها برای شما کار کند. به یاد داشته باشید که اولویت بندی اتاق‌ها و نیازها مهم‌ترین کار در روند خرید مبلمان است که باید بیشترین وقت را برای آن بگذارید، تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

برای اینکه در خرید باکیفیت مبلمان موفق باشید، می‌توانید از دوستان و آشنایان خود و تجربه خرید مبلمان توسط آنها نیز کمک بگیرید. از آنها در مورد مبلمانی که دارند و میزان کیفیت آنها سؤال کنید. دانستن این موارد می‌تواند به شما در خرید مبلمان ایده‌آل بسیار کمک کند.

علم دقیقی در مورد خرید مبلمان برای جهیزیه وجود ندارد و تمام این موارد تجربی و امتحان شده است. اما داشتن یک روند منظم در خرید مبلمان، ممکن است به شما آرامش خاطر بدهد و در این زمان پر هرج و مرج از زندگی به شما کمک کند. به خاطر داشته باشید نیازی نیست برای نداشت وقت به هر شکلی خانه خود را پر کنید.

از یک رویکرد هدفمند استفاده کنید و تمام توصیه‌های اوریسا در خرید مبلمان جهیزیه را در ذهن خود داشته باشید و یا آن را در جایی ذخیره کنید تا بتوانید برای این پروسه دشوار برنامه ریزی کنید.

هارپی نیوز

برچسب ها:

مبلمان ،جهیزیه 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما