بررسی جزئیات تلویزیون های 2020 سامسونگ

1399/01/16

بررسی جزئیات تلویزیون های 2020 سامسونگ
شرکت سامسونگ مانند سال های گذشته به تولید و عرضه تلویزیون های جدید با قابلیت های پیشرفته پرداخته است. تلویزیون های 2020 سامسونگ شامل تلویزیون های 4K و 8K QLED می شوند. همچنین سامسونگ تلویزیون های لایف استایل (Lifestyle) و مجموعه ساندبارهای خود را ارائه داده است. این مجموعه تلویزیون های سامسونگ از گسترده ترین صفحه نمایش ها بهره می برند که تا به امروز دیده اید.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سامسونگ تجربه های خود را در زمینه هوش مصنوعی، افزایش صدای تلویزیون و پنل های 75 اینچ به بالا را در تلویزیون های 4K و 8K افزایش خواهد داد. با توجه به تلویزیون های 2020 سامسونگ پرچم دار آن مدل QLED 8K Q950T در اندازه های 65، 75 و 85 اینچ در دسترس کاربران و مشتریان قرار خواهد گرفت.

تلویزیون 85 اینچ QLED پاسخگوی نیاز کاربرانی است که خواستار تلویزیون های بزرگ هستند. مردم سراسر دنیا به دنبال سرگرمی های فرااون در خانه و کاشانه خود هستند، به همین دلیل شرکت سامسونگ در حال راه اندازی بزرگ ترین تلویزیون های خود است که بهترین ویژگی و امکانات را در تصویر و صوت در اختیار کاربران و مشتریان خود می گذارد.

تلویزیون پرچم دار سامسونگ مدل Q950T دارای ضخامتی بسیار نازک و نمایشگر Infinity است. هوش مصنوعی تلویزیون های سامسونگ به لطف یک پردازنده جدید کوانتومی پشرفت کرده است.

این تلویزیون Q950T توسط تلویزیون QLED 8K Q800T تکمیل خواهد شد و در اندازه های 55، 65، 75 و 82 اینچ در دسترس کاربران و مشتریان قرار خواهد گرفت.

مجموعه تلویزیون QLED 8K فناوری جدیدی را در پنل Object Tracking Sound معرفی کرده که صدا را از بلندگوهای بالا، پایین و دو طرف در پشت تلویزیون پخش می کند. فناوری جدید دیگری با عنوان Q-Symphony است که امکان اتصال یکپارچه بین صدای تلویزیون و ساندبارهای سری Q سامسونگ را برای جزئیات بیشتر صدا فراهم می کند.

هم اکنون تلویزیون پرچم دار سامسونگ مدل Q95T در سری تلویزیون های QLED 4K در اندازه 55 اینج با قیمت 3.499 دلار، 65 اینچ با قیمت 4.649 دلار و 75 اینچ آن در قیمت 6.999 دلار در دسترس است.

مدل های Q80T و Q70T در اندازه های 55، 65، 75 و 85 اینچ ارائه شده اند و قیمت آن ها از 2.099 دلار شروع می شوند.

مدل Q60T در اندازه های 55، 65 و 75 اینچ با شروع قیمت 1729 دلار به فروش می رسد.

تلویزیون های QLED سامسونگ از فناوری های جدیدی بهره می برند و طرفداران زیادی را به خود جذب می کنند. این فناوری ها شامل موارد زیر می شوند:

فناوری Dynamic Black Equaliser مناسب علاقه مندان به بازی بوده و برای بهبود دید در صحنه های تاریک طراحی شده است.

فناوری Mobile View Mode امکان تنظیم چند کار در صفحه را برای کاربران به ارمغان می آورد.

فناوری AMD Freesync تاخیر ورودی ها را بهبود می بخشد.

مجموعه تلویزیون های 2020 سامسونگ از Bixby، گوگل اسیستنت و آمازون الکسا پشتیبانی می کنند.

تلویزیون های استایل لایف (Lifestyle)

علاوه بر مجموعه تلویزیون های 4K و QLED 8K، شرکت بزرگ کره ای سامسونگ تلویزیون هایی معرفی کرده که می توان جهت گیری آن ها را تغییر داد و این قابلیت باعث شده تا کاربران برای مشاهده محتوای اینستاگرام، تیک تاک و غیره از آن ها استفاده کنند. این تلویزیون ها در اندازه های 32 اینچ با قیمت 919 دلار، 50 اینچ با قیمت 1.949 دلار و 75 اینچ با قیمت 4.649 دلار در دسترس کاربران هستند.

این سری تلویزیون های Serif سامسونگ در مدل های 43 و 55 اینچی در دسترس خواهند بود.

سامسونگ در نمایشگاه CES امسال آخرین مدل های تلویزیون لایف استایل را با عنوان Serif معرفی کرد که این سری از تلویزیون ها می توانند به‌ صورت خودکار با توجه به محتوای گوشی جهت‌گیری خود را تنظیم کنند.

خط تولید ساندبار

کمپانی سامسونگ در حال راه اندازی پیشرفته ترین و گسترده ترین مجموعه صوتی تا به امروز بوده است که شامل مجموعه ساندبارهای سری Q، T و S می شود. این ساندبارهای تلویزیون های 2020 سامسونگ برای تکمیل مجموعه تلویزیون QLED سامسونگ با فناوری Q-Symphony طراحی شده است.

سری premium Q از فناوری Acoustic Beam برای عمق بیشتر و صدای فراگیرتر بهره می برد. سری T دارای صدای 3D است. در حالی که سری S را می توان به عنوان یک ساندبار مستقل معرفی کرد.

ساندبار Q800T دارای دستیار صوتی Bixby سامسونگ است و همچنین قابلیت سازگاری با آمازون الکسا را دارد. اتصال بی سیم برای کاربران است تا بتوانند از طریق وای فای ساندبار خود را به تلویزیون متصل کنند.

هر دو ساندبار Q800T و Q70T مجهز به فناوری True Dolby Atmos و DTS:X هستند که هر دو صدایی بلند و گیرا را ارائه می دهند.

سامسونگ برای جلب رضایت مشتری، ساندبارهای سری Q را با ضمانت قابل برگشت به مدت زمان 60 روز تا 31 ژوئیه سال 2020 به فروش می رساند.

قیمت ساندبارهای سری Q از 799 دلار، ساندبارهای سری T از 349 دلار و در نهایت سری S با قیمت 599 دلار شروع می شوند.

ال کا ایران

برچسب ها:

تلویزیون ،سامسونگ 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما