مروری بر بهترین تلویزیون های 2020

1399/02/10

مروری بر بهترین تلویزیون های 2020
تلویزیون‌های سری مستر سونی A9G بهترین دسته هستند و صفحه نمایش OLED آن خارق‌العاده است، همینطور سیستم‌عاملی که بر آن مبتنی است.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، در جستجوی یک تلویزیون در میان تلویزیون‌ های 2020 هستید؟ تلویزیون‌های سری مستر سونی A9G بهترین دسته هستند. صفحه نمایش OLED آن خارق‌العاده است، همینطور سیستم‌عاملی که بر آن مبتنی است. به همین دلیل، می توان به آن 3 ستاره‌ی کامل اهدا کرد، و به عنوان بهترین تلویزیون 4K آن را نام‌گذاری کرد.

این تلویزیون همه‌جانبه و بسیار عالی است، اما اصلا ارزان نیست، بنابراین احتمالا انتخاب مناسبی برای همه نخواهد بود. اگر قیمت تلویزیون برای شما مهم است و به دنبال چیزی کمی مقرون به صرفه‌تر هستید، به شما تلویزیون‌های C9 ال جی یا Q70R سامسونگ را پیشنهاد می‌کنیم که هر یک در نوع خود برجسته هستند. یا اگر به دنبال جدید‌ترین و بهترین فناوری هستید (و با هزینه‌ی آن هم مشکلی ندارید)، قطعا از خرید تلویزیون 88 اینچی 8K ال جی مدل Z9 پشیمان نخواهید شد.

در ادامه‌ی این مطلب، با لیستی از تلویزیون‌ها روبرو خواهید شد که هر یک چیز خاصی برای ارائه دارند، پس به خواندن ادامه دهید تا بدانید می‌خواهید بدانید قیمت تلویزیون‌های 2020 چقدر است و همچنین تلویزیون مناسب خود را از میان این محصولات جدید پیدا کنید.

بهترین تلویزیون: تلویریون 4K سری مستر سونی A9G

چرا ما این تلویزیون را پیشنهاد می‌کنیم؟ نمی‌توان در تلویزیون‌های سری مستر سونی مدل A9G هیچ ایرادی پیدا کرد. اگرچه در این تلویزیون شاید ابداع جدید و خاصی صورت نگرفته باشد، اما با پیشرفت‌های جزئی نسبت به تلویزیون‌های سری مستر A9F، توانسته عملکرد بسیار خوبی ارائه دهد.

تلویزیون‌های A9G سونی۷ نه تنها دارنده‌ی بهترین صفحه نمایش 4K Ultra HD OLED است که ما تا به حال دیده‌ایم، بلکه با یک رویکرد خلاقانه‌ی جدید نسبت به عملکرد صوتی، بسیار به چشم می‌آید. فناوری « Acoustic Surface» که با ارسال امواج صوتی از طریق صفحه نمایش عمل می‌کند. این امر موجب ایجاد اثری بی‌نظیر می‌گردد که در آن صداها و جلوه‌های صوتی، بهتر با موقعیتشان روی صفحه نمایش (چپ، راست یا مرکز) مطابقت پیدا می‌کنند. قیمت این تلویزیون در آمازون برابر با 2,298 $ است.

چرا باید این تلویزیون را خرید؟ چون بهتر از آن پیدا نمی‌کنید.

برای چه کسانی مناسب است؟ برای کسانی که از پس هزینه‌ی آن برمی‌آیند.

بهترین تلویزیون برای بازی: تلویزیون ال جی مدل C9

چرا ما این تلویزیون را پیشنهاد می‌کنیم؟ بیایید با صفحه نمایش OLED آن شروع کنیم. این نمایشگر ترکیبی از رنگ های زنده، هایلایت‌های خیال‌انگیز و رنگ سیاه عمیق است که کیفیت تصویری همه جانبه را تضمین می‌کند و تنها تلویزیون سونی A9G‌ بهتر از آن عمل می‌کند. به این ویژگی‌ها، پشتیبانی از آخرین استاندارد‌های HDR از جمله « Dolby Vision»، « Hybrid Log-Gamma» و « HDR10» و برخورداری از پردازنده‌ی « Alpha 9» ال جی که محتوای HD و Full HD را تا وضوح چشمگیر 4K Ultra HD ارتقاء می‌دهد، را اضافه کنید تا به یک تلویزیون 4K‌ برتر دست پیدا کنید.

اما چرا این تلویزیون برای بازی بسیار مناسب است؟ گذشته از پاسخ‌دهی سریع و رعد آسای صفحه نمایش 120 هرتز روی آن، این تلویزیون اخیرا از یک بروزرسانی نرم‌افزاری بهره‌مند شده که آن را به « G-Sync» و « Freesync» مجهز کرده‌است. این دو شکل‌هایی از « Adaptive Refresh Technology (ART)» هستند که هدف آن‌ روان کردن گیم پلی، کاهش تاخیر در ورودی و جلوگیری از انقطاع تصاویر است.

همه‌ی این‌ها را در کنار سطح عالی نمایش رنگ مشکی و کنتراست چشمگیر برآمده از صفحه نمایش OLED در نظر بگیرید؛ تلویزیون ال جی C9 قطعا برنده‌ی این بازی است! قیمت این تلویزیون 2,200 $ است.

چرا باید این تلویزیون را خرید؟ چون این تلویزیون OLED نسبت به تلویزیون سونی A9G ارزان‌تر بوده و مجهز به صفحه‌ی نمایش 120 هرتز است و از قابلیت‌های بازی مانند Freesync و G-Sync پشتیبانی می‌کند.

برای چه کسانی مناسب است؟ کسانی که می‌خواهند گیم پلی خود را یک سطح ارتقاء دهند.

بهترین تلویزیون برای ورزشی‌ها: تلویزیون سامسونگ مدل Q70R

چرا ما این تلویزیون را پیشنهاد می‌کنیم؟‌ تلویزیون سامسونگ Q70R با برخورداری از نرخ رفرش 120 هرتز و قابلیت‌های نرم‌افزاری که تاری ناشی از حرکت را کاهش می‌دهند و کوچک‌ترین جزئیات را بهینه‌سازی می‌کنند و قیمت بسیار مناسب، یک محصول قابل دسترس و همزمان با کیفیت برای بسیاری از کاربران است. این تلویزیون یکی از بهترین‌ها در کلاس خود است، و صفحه نمایش QLED آن با توانایی روشنایی بالاتری که نسبت به سایرین دارد، به صحنه‌های در حال نمایش، با نور طبیعی، جان می‌بخشد.

سرتان را با دلایل خارق‌العاده بودن تلویزیون سامسونگ Q70R درد نمی‌آوریم و به سراغ دلایلی می‌رویم که این تلویزیون را برای ورزش دوستان مناسب می‌کند. در این تلویزیون رنگ‌هایی دقیق، کنتراستی درخشان و جزئیاتی خارق‌العاده را تجربه می‌کنید، همه در یک بسته‌بندی فوق‌باریک و دوستدار حساب بانکی‌ شما! با توجه به تکنولوژی صفحه نمایش QLED‌ این تلویزیون، هرگونه نگرانی در رابطه با « burn-in» که ممکن است با نمایش مداوم یک لوگو در گوشه‌ی صفحه رخ دهد، را منتفی می‌کند. این یک ویژگی‌ بسیار مهم برای بازی‌ها محسوب می‌شود. قیمت این تلویزیون 1,200 $ است.

چرا باید این تلویزیون را خرید؟ چون صفحه نمایش QLED روشن و زیبای آن، جیبتان را خالی نخواهد کرد.

برای چه کسانی مناسب است؟ کسانی که می‌خواهند در عملکرد تلویزیونی/ سینمایی غوطه‌ور شوند.

بهترین تلویزیون 8K: تلویزیون 88 اینچ ال جی مدل Z9

چرا ما این تلویزیون را پیشنهاد می‌کنیم؟‌ تلویزیون‌های 8K به تازگی در دنیای سرگرمی در حال سربرآوردن هستند، تا حدی که در حال حاضر هنوز هیچ محتوای 8K واقعی در دسترس نیست. با این وجود، تولید کنندگان، عرضه‌ی تلویزیون‌های 8K را شروع کرده‌اند و تا کنون تلویزیون اولد ال جی مدل Z9 پادشاه این محصولات است.

با خرید این تلویزیون OLED، می‌توانید بهترین کیفیت تصویر ممکن را دریافت کنید. از سطح سیاهی بسیار عمیق گرفته تا رنگ‌های خیره‌کننده و نرخ رفرش چشمگیر؛ پیدا کردن یک ویژگی که در این تلویزیون مورد پسند نباشد بسیار کار دشواری است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تلویزیون Z9 ال جی، برخورداری از ارتقاء‌دهنده‌ی 8K داخلی است. آنچه موجب می‌شود بدون داشتن محتوای 8K، بتوانید از منابع تصویری فعلی به اندازه‌ی 8K لذت ببرید.

در کل، سطح نمایشگر OLED‌ تلویزیون Z9 را 33 میلیون پیکسل پوشانده‌اند و تنها دلیلی که می‌تواند مانع از خرید این غول بزرگ تلویزیون های 2020 باشد، برچسب قیمت نجومی آن است. قیمت تلویزیون Z9 29,000 $ ناقابل است!

چرا باید این تلویزیون را خرید؟ چون به معنای واقعی کلمه، زیباترین تلویزیونی است که تا کنون دیده‌ایم.

برای چه کسانی مناسب است؟ کسانی که به دنبال بهترین تکنولوژی‌ها در یک تلویزیون جدید هستند و از پرداخت هزینه‌های هنگفت هم باکی ندارند.

باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:

تلویزیون ،سونی ،سامسونگ ،ال جی 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما