توقیف محموله لوازم خانگی قاچاق در دلیجان

1399/02/20

توقیف محموله لوازم خانگی قاچاق در دلیجان
فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف یک محموله انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش تقریبی 2 میلیارد ریال در عملیات پلیس در توقیف یک دستگاه کامیون در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان دلیجان خبر داد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سردار حسن مفخمی شهرستانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان دلیجان در تداوم طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا، موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه خودروی کامیون حامل بار قاچاق شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در بازرسی از این خودرو، ۱۳ کارتن آجیل خوری،۴۷ کارتن انواع سینی، ۴۷ کارتن انواع گلدان، تعداد ۴۷ کارتن انواع شمعدانی و ۸۵ کارتن انواع ظروف میوه خوری خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی کشف و راننده خودرو نیز دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد:‌ ارزش ریالی کالاهای کشف شده در ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در حدود 2 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با تأکید بر عزم قاطع پلیس در مبارزه هدفمند با قاچاق کالا و ارز به منظور حمایت از تولیدات داخلی افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

کامیونت حامل قاچاق در ساوه متوقف شد

مفخمی همچنین از توقیف یک دستگاه کامیونت حامل انواع لوازم آشپزخانه قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال در عملیات پلیس در شهرستان ساوه خبر داد.

وی افزود: مأموران مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی شهرستان ساوه با اطلاع از جابجایی مقادیری کالای قاچاق از طریق محورهای مواصلاتی این شهرستان، کنترل و نظارت برخودروهای عبوری را با شدت تمام آغاز کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با حضور پلیس در محور مذکور، سرانجام کامیونت حامل کالای قاچاق شناسایی و متوقف شد.

مفخمی با اشاره به کشف مقادیری زیاد انواع لوازم آشپزخانه از نوع کاسه و بشقاب ملامینی در بازرسی از خودروی توقیف شده خاطرنشان کرد: در ازریابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، ارزش تقریبی این محموله توقیفی در حدود یک میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: به علت عدم ارائه هرگونه مدارک گمرکی، فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

فارس

برچسب ها:

لوازم خانگی ،قاچاق ،دلیجان