یک میلیون ماشین لباسشویی ال جی در آمریکا تولید شده است

1399/05/26

نمایندگی شرکت ال جی در آمریکا خبر داد:
یک میلیون ماشین لباسشویی ال جی در آمریکا تولید شده است
نمایندگی شرکت ال جی در آمریکا از تولید یک میلیون ماشین لباسشویی ال جی در این کشور خبر داد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، توماس یون مدیر عامل ال جی الکترونیکس در آمریکای شمالی اظهار کرد: ما بسیار مفتخریم که برای مصرف کنندگان آمریکایی ماشین لباسشویی های با کیفیت تولید کرده و در ساده کردن زندگی افراد نقش بسزایی را ایفا می کنیم. تولید یک میلیون ماشین لباسشویی ال جی در آمریکا به مناسبت بزرگداشت ماشین لباسشویی های برتر این برند برای مصرف کنندگان آمریکایی است.

وی ادامه داد: مدل های جدید ماشین لباسشویی که به تولید یک میلیونی رسیده اند، دارای ویژگی های هوشمند از پیش تعیین شده هستند. طی هفته گذشته فروش خط تولید این کارخانه واقع در آمریکای شمالی به 360 میلیون دلار رسیده است.

کارخانه یاد شده به عنوان پیشرفته ترین کارخانه تولید ماشین لباسشویی در جهان شناخته شده و باعث رقابت بیشتر شرکت ال جی در بازار آمریکا شده است. همچنین شرایط بازار لوازم خانگی را در زمینه ماشین لباسشویی تغییر داده و سرعت فروش را افزایش داده است.

شرکت ال جی از زمان ساخت و افتتاح این کارخانه به تولید ماشین لباسشویی های با کیفیت می پردازد. دریافت رتبه اول رضایت مشتری در یک مجله معتبر آمریکایی، یکی دیگر از افتخارات این ماشین لباسشویی در آمریکا است.کارخانه

سازمان ACSI هر ساله محصولات شرکت های تولید کننده لوازم خانگی را در بخش رضایت از مشتریان مورد ارزیابی قرار می دهد و براساس نظر سنجی این سازمان در سال 2019، شرکت ال جی توانسته از نظر کیفیت و ارزش محصول، نظر مشتریان را به خود جلب کند و در رده دوم این لیست قرار بگیرد.

همچنین نمایندگی این کمپانی در آمریکا در سال گذشته به عنوان بهترین کارخانه تولید کننده ماشین لباسشویی شناخته شده بود.

آمریکایی‌ها طرفدار پروپا قرص ماشین لباسشویی‌ های ال جی

کارخانه ماشین لباسشویی ال جی الکترونیکس آمریکا در نظرسنجی رضایت از مشتری رتبه اول را به دست آورده است. ال جی ماشین لباسشویی های خود را در کارخانه لوازم خانگی مونتگومری تولید می کند.

مقامات این شرکت در اطلاعیه ای اعلام کردند: ماشین لباسشویی های ال جی برای دومین سال متوالی بالاترین رتبه را از آن خود کرده اند.

همچنین قابل ذکر است، یخچال فریزر های ال جی در گزارش امسال رتبه برتر را در رضایت از مشتری کسب کردند. لوازم خانگی ال جی در سال گذشته نیز موفق به دریافت جایگاه دوم شد.

کارخانه Clarksville ال جی واقع در آمریکا ادعا دارد که یکپارچه ترین کارخانه تولید لباسشویی در جهان است و بیش از 700 نفر در آنجا مشغول به کار هستند.

ال جی به عنوان یک برند تولید کننده لوازم خانگی در بخش های رضایت از مشتری، کیفیت محصول و نوآوری از جایگاه خوبی برخوردار است که مصرف کنندگان آمریکایی می توانند برای آسان تر کردن زندگی خود به این کمپانی اعتماد کنند. لوازم خانگی ال جی از سال 2006 تا کنون 29 جوایز J.D. Power را کسب کرده است.

درباره شرکت ال جی الکترونیکس در آمریکا بیشتر بدانید

ارزش نمایندگی شرکت ال جی الکترونیکس در آمریکای شمالی یک کمپانی 53 میلیارد دلاری است که در زمینه فناوری و تولید لوازم خانگی با کیفیت فعالیت دارد.

کمپانی ال جی مجموعه ای گسترده از لوازم خانگی نوآورانه، محصولات سرگرمی خانگی، گوشی های هوشمند، نمایشگرهای تجاری، سیستم های تهویه هوا و قطعات خودرو را در بازار آمریکا به فروش می رساند.

بهترین ماشین لباسشویی های ال جی

بهترین ماشین لباسشویی های ال جی از بازده‌ بالا و موتور قدرتمند برخوردار هستند و به علاوه، مصرف انرژی پایینی دارند که به خوبی می توانند به نیازهای شما پاسخ دهند. قابلیت ‌های پیشرفته و فناوری های به کار رفته در ماشین لباسشویی‌ های ال جی، آن ها را نسبت به دیگر ماشین لباسشویی های موجود در بازار متمایز می کنند.

ماشین لباسشویی های ال جی با توجه به قابلیت ها و فناوری های پیشرفته ای که دارند جزو بهترین دستگاه‌ های موجود در بازار هستند. ما در ادامه این مطلب بهترین ماشین لباسشویی های ال جی را معرفی می کنیم. ال جی از فناوری های شستشوی دستی، فناوری اینورتر دایرکت درایو و 6 حرکت شستشو بهره برده است.

این شش مرحله شامل فیلتراسیون، پیچاندن، آبکشی پله ‌ای، تاباندن، ساییدن و غلتاندن می‌ شود که در نتیجه کمتر به الیاف لباس صدمه می رسد و عملکرد ماشین لباسشویی را بهبود می بخشد.

ماشین لباسشویی ال جی هفت کیلویی

ماشین لباسشویی ال جی هفت کیلویی مدل 2j3 از امکانات و فناوری‌ های پیشرفته بهره می برد و کارایی عالی را برای کاربران به ارمغان می آورد. طراحی منحصر به فرد این محصول با کنترل پنل پیشرفته و دکمه‌ های لمسی، امکان استفاده‌ ی راحت از این لباسشویی ال جی را فراهم می کند.

فناوری 6 motion DD این امکان را به کاربران می دهد تا با چرخاندن دیگ در 6 جهت، لباس‌ ها بدون آسیب و با تمیزی کامل شستشو داده شوند. همچنین فناوری Direct Drive در ماشین لباسشویی ال جی هفت کیلویی قدرت بیشتری دارد و مصرف انرژی را کاهش می دهد. با توجه به عدم وجود تسمه، موتور Direct Drive خودش به طور مستقیم دیگ را حرکت داده و لرزش صدای دستگاه را پایین می ‌آورد که در نتیجه طول عمر ماشین لباسشویی را بیشتر می ‌کند.

مشخصات ماشین لباسشویی ال جی هفت کیلویی

* ظرفیت دیگ: هفت کیلوگرم
* سرعت چرخش موتور: 1200 دور در دقیقه
* نوع صفحه نمایش: LED
* برنامه های شستشوی: 13 برنامه
* عیب یابی هوشمند: دارد
* رده مصرف انرژی: A+++

ماشین لباسشویی ال جی هشت کیلویی

ماشین لباسشویی ال جی هشت کیلویی مدل WM-843SS از سری لباسشویی هایی بوده که فروش بالایی در بازار داشته است. ال جی با به کارگیری فناوری روز دنیا توانسته رتبه خوبی در بازار لوازم خانگی ایران و جهان به دست بیاورد. لباسشویی 843 ال جی به نحوی طراحی شده که پاسخگوی نیاز روزمره افراد باشد. همچنین ظرفیت هشت کیلوگرم برای خانواده ای با جمعیت متوسط جوابگو است.

وجود 14 برنامه شستشو در ماشین لباسشویی ال جی هشت کیلویی به شما این امکان را می دهد تا مناسب ترین برنامه را با توجه به نوع لباس هایتان توسط دکمه ولومی قرار داده شده در وسط دستگاه انتخاب کنید. قابلیت زمان دهی در این دستگاه باعث می شود تا شستشوی لباس ها روی برنامه مشخصی انجام شود.

ماشین لباسشویی wm-843ss ال جی با درب بزرگ قادر است به راحتی اقلام بزرگ همانند پارچه و پتو را در دیگ خود جای دهد و به شستشو بپردازد.

مشخصات ماشین لباسشویی ال جی هشت کیلویی

* پهنای ماشین لباسشویی: 60×85×58 سانتی متر
* ورودی شیر آب: سرد و گرم
* جنس دیگ: تمام استیل
* جنس هیتر: سرامیکی
* جهت باز شدن درب ماشین لباسشویی: از سمت راست
* صفحه نمایش: ال ای دی
* میزان مصرف انرژی: +++A
* دور موتور: 1400 دور در دقیقه

ال کا ایران
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما