نظارت‌ها بر روند تولید لوازم خانگی تشدید می‌شود‌

1399/05/29

نظارت‌ها بر روند تولید لوازم خانگی تشدید می‌شود‌
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز البرز از تشدید نظارت بر واحدهای تولیدی لوازم خانگی در این استان خبر داد و گفت: برخی واحدهای تولید کننده لوازم خانگی البرز در تامین قطعات کم کاری و اهمال می‌کنند.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، یاسر نژاد‌فلاح ‌در حاشیه بازدید رئیس کل دادگستری استان البرز از منطقه ویژه اقتصادی پیام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلوگیری از واردات برخی از کالا سبب رونق تولید در کشور می‌شود.

وی افزود: در این راستا هفت قلم کالای لوزام خانگی ممنوعیت واردات گرفتند که این موضوع سبب رونق تولید در این بخش شد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز البرز با بیان اینکه در یک واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی پیام ظرفیت تولید لواز خانگی 50 درصد افزایش یافت،بیان کرد: امیدواریم این سیاست که در راستای رونق تولید و حمایت از صنایع داخلی است با جدیت دنبال شود.

نژاد فلاح در مورد شناسه دار کردن لوازم خانگی و مزایای آن عنوان کرد: تمام واحدهای تولیدی لوزام خانگی فرصت خوبی دارند که در بازار رقابت کرده و جنس خوب مطابق با نیاز دست مردم بدهند.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز البرز از تشدید نظارت بر واحدهای تولیدی لوازم خانگی در این استان خبر داد و گفت: برخی واحدهای تولید کننده لوازم خانگی البرز در تامین قطعات کم کاری و اهمال می‌کنند که در این راستا بازرسی‌ها در این استان در این حوزه تشدید می‌شود.

وی گفت: از برخی از کارخانه‌های لوازم خانگی استان البرز بازدید شده و این اقلام تولیدی در دست آنالیز است تا حقی از مصرف کنندگان ضایع نشود.

تسنیم

برچسب ها:

لوازم خانگی ،تولید 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما