کشف انبار احتکار لوازم خانگی در اصفهان

1401/03/10

کشف انبار احتکار لوازم خانگی در اصفهان
فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۱۰ هزار دستگاه انواع لوازم خانگی ایرانی به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال که در یک انبار احتکار شده بودند در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سردار محمدرضا میرحیدری در این خصوص اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه برنامه‌های مقابله با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم با رصد هوشمندانه خود از دپوی تعداد زیادی لوازم خانگی ایرانی در یکی از انبارهای حاشیه شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع پیگیری کردند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از انبار مذکور بازدید کردند که در این عملیات 10 هزار و 915 دستگاه انواع لوازم خانگی ایرانی شامل یخچال،اجاق گاز، ماشین لباسشویی و جاروبرقی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، با بیان اینکه ارزش لوازم خانگی مکشوفه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 110 میلیارد ریال است، بیان کرد: با توجه به اینکه مشخصات انبار مذکور در سامانه جامع انبارها به ثبت نرسیده و موجودی آن نیز اعلام نشده بود بنابراین جرم احتکار کالا محرز و نسبت به پلمب آن اقدام شد.

وی از دستگیری مالک کالاهای مذکور و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: پلیس به طور مرتب و هوشمندانه تحرکات بازار و فعالان اقتصادی را رصد کرده و اجازه نخواهد داد عده‌ای از افراد سودجو و فرصت‌طلب با سؤ استفاده از شرایط اقتصادی کشور کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم را احتکار کرده و در زندگی مردم اختلال ایجاد کنند.

تسنیم
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما