لیست جدید قیمت شرکت مادیران اعلام شد

1402/01/22

لیست جدید قیمت شرکت مادیران اعلام شد
با اعلام قیمت‌های جدید لوازم خانگی از سوی «شرکت پاکشوما» امروز «مادیران» هم اقدام به افزایش قیمت محصولات خود کرد.
لیست جدید قیمت شرکت مادیران با برندهای ایکس‌ویژن و تی‌سی‌ال امروز با افزایش حدود ۲۵درصدی منتشر شد، تا به این طریق دومین شرکت تولیدکننده لوازم خانگی هم به صورت رسمی محصولات خود را با رشد قیمت راهی بازار کند.

زمزمه‌های افزایش قیمت لوازم‌خانگی اواخر سال گذشته از سوی تولیدکنندگان به گوش رسید و با وجود مخالفت‌های وزارت صمت با این افزایش شرکت‌های تولیدکننده در نهایت تصمیم گرفتند سال جدید را با رشد قیمت آغاز کنند. براین اساس در گام اول شرکت «پاکشوما» استارت افزایش قیمت را زد و پس از آن سایر شرکت‌های تولیدکننده نیز افزایش قیمت محصولات را در دستور کار قرار دادند.

رشد قیمت لوازم خانگی در بازار در حالی رقم خورد که وزارت صمت در ماه‌های پایانی سال خبر از عدم صدور مجوز افزایش قیمت لوازم خانگی داد و اعلام کرد که از تیرماه (1401) مجوزی برای افزایش لوازم خانگی صادر نکرده است؛ این خبر در حالی اعلام شد که با نزدیک شدن به ماه‌های آخر سال شاهد افزایش خودسرانه برخی تولیدکنندگان در بازار بودیم. این اقدام در حالی صورت گرفت که رییس سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان در آخرین روزهای سال گذشته اعلام کرد، این سازمان واحدهایی که خودسرانه افزایش قیمت داده اند را احضار کرده و ضمن تذکر آنها را ملزم به بازگشت قیمت ها به قبل کرده است؛ اما با توجه به شواهد می توان گفت این تذکرها راه به جایی نبرده است.

از سوی دیگر با توجه به عدم انتشار لیست رسمی افزایش قیمت سال جدید از سوی برخی شرکت‌ها شاهد عدم عرضه محصول از سوی این شرکت‌ها در بازار هستیم. بطوریکه شرکت‌های تولیدکننده لوازم‌خانگی به بهانه متضرر نشدن اقدام به توقف فروش خود کرده‌اند.

اکوایران
عکس های مرتبط
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما