ارزان‌ ترین یخچال و فریزر ایرانی در بازار

1402/01/22

ارزان‌ ترین یخچال و فریزر ایرانی در بازار
این روزها به دلیل ممنوعیت ورود لوازم خانگی خارجی به ایران و افزایش قیمت‌ها، بسیاری از افراد به خرید لوازم خانگی ایرانی روی آورده‌اند. یخچال و فریزر هم به عنوان یکی از لوازم ضروری خانه و البته پر هزینه شناخته می‌شود. با توجه به بودجه‌ای که صرف خرید این محصول می‌شود، امکانات و کیفیت یخچال و فریزر مورد نظر نیز افزایش پیدا می‌کند.
اما ارزان‌ترین یخچال و فریزر ایرانی در بازار چند است؟ این سوالی است که جهت تحلیل قیمت‌های بازار و خرید لوازم خانگی با بودجه محدود به ذهن افراد زیادی خطور می‌کند. کاماپرس در ادامه به بررسی ارزان‌ترین قیمت‌های یخچال و فریزر ایرانی در بازار می‌پردازد؛

*قیمت یخچال و فریزر 13 فوت بست مدل BRT132-10 هشت میلیون و 590 هزار تومان است. این محصول دارای قابلیت ضد برفک بوده و مصرف انرژی A+ دارد.

*یخچال و فریزر 14 فوت امرسان مدل TFH14T با قیمت 9 میلیون تومان به فروش می‌رسد. نمودار مصرف انرژی این یخچال و فریزر A بوده و دارای سیستم انجماد سریع است. فریزر در قسمت بالا قرار داشته و گنجایش آن 70 لیتر است.

*یخچال و فریزر 14 فوت بست مدل BRT130-10 با قیمت 9 میلیون تومان آگهی شده است. سیستم سرمایشی کاملاً مجزا، عدم نفوذ بوی مواد غذایی به داخل یخچال، کمپرسور پربازده، قفل طبقاتی و سهولت در جا به جایی از جمله امکانات این محصول است.

*یخچال و فریزر 11 فوت امرسان مدل TF11T220 با قیمت 9 میلیون و 40 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. این دستگاه دارای ویژگی‌هایی چون روشنایی ال ای دی، کنترلر الکتریکی و کشوی میوه و سبزیجات است.

*قیمت یخچال و فریزر 14 فوت امرسان مدل TFH14T-M نه میلیون و 50 هزار تومان است. این دستگاه با دو رنگ سفید و طوسی در بازار به فروش می‌رسد. کنترلر مکانیکی، کشوی میوه و سبزیجات تازه، جا لبنیاتی و جا بطری، طبقات شیشه‌ای نشکن و نمودار مصرف انرژی A+ از جمله مزایای خرید این یخچال و فریزر است.

کاماپرس
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما