برگزاری نمایشگاه هنر- صنعت مبلمان

1402/04/03

برگزاری نمایشگاه هنر- صنعت مبلمان
تهران در روزهای ۱۴ تا ۱۷ تیرماه امسال، میزبان مهمترین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صادراتی هنر- صنعت مبلمان در خاورمیانه خواهد بود.
کتایون اسکندری‌کیا مدیر اجرایی سی ودومین نمایشگاه بین المللی تخصصی صادراتی صنعت مبلمان، با اشاره به اینکه نمایشگاه مذکور به همت مجموعه فیپکو به عنوان بازوی اجرایی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایران کار خود را آغاز می‌کند، اعلام کرد: این مجموعه امسال نیز همچون سنوات گذشته حمایت تشکل‌ها، انجمن‌ها و اتحادیه‌های مرتبط صنعت چوب و مبلمان را در برپایی این رویداد در کارنامه خود دارد.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه صنعت مبلمان در کشور افزود: این صنعت به عنوان یکی از صنایع مهم در اقتصاد است که پتانسیل بالایی برای صادرات داشته و حدود ۹ درصد از اشتغال کشور را به خود اختصاص داده است. هرچند که صادرات این محصولات تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند محدودیت‌های تجاری، مقررات صادراتی، نوسانات بازار و سیاست های بازرگانی بین‌المللی قرار گرفته است اما با این وجود خریداران مهم بین‌المللی در بازارهای هدف صادراتی برای دستاوردهای این صنعت وجود دارد.

اسکندری کیا از آغاز به کار نمایشگاه مذکور به عنوان ویترین توانمندی‌های صادراتی صنعت مبلمان در دو گروه کالایی مبلمان منزل و اداری خبر داد و گفت: تولیدکنندگان مبلمان کلاسیک، مدرن و راحتی، مبلمان کودک و نوجوان، کالای خواب، مبلمان تختخوابشو، تخت‌های‌تاشو دیواری، مبلمان هتلی و رستورانی، مبلمان و سازه‌های فضای باز، میز و فایلینگ اداری، پارتیشن، گیشه و کانتر، صندلی و مبلمان اداری در طی روزهای برگزاری به ارائه جدیدترین محصولات خود خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: بیش از ۲۳۰ شرکت‌کننده داخلی در نمایشگاه حضور پررنگ خواهند داشت و هیأت‌های تجاری از کشورهای هدف صادراتی نظیر افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه، لبنان، قطر، عمان، اقلیم کردستان و کشورهای منطقه CIS از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

وی با اشاره به برگزاری سومین رویداد طراحی مبلمان تهران در نمایشگاه امسال اظهار کرد: این رویداد با هدف بسترسازی برای ارتباط معنادار طراحان و تولیدکنندگان در صنعت، برگزار خواهد شد. اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبلمان ایران در نظر دارد تا به واسطه این رویداد طراحان مبلمان و دکوراسیون داخلی را به زنجیره تولید مبلمان متصل کند. تا از این رهگذر شاهد رشد هرچه بیشتر کیفی تولیدات در آینده باشیم. همچنین در طی روزهای برگزاری داوران مسابقه ارزیابی محصولات برتر، نسبت به بررسی تولیدات ارائه شده از زوایای مختلف خواهند پرداخت.

به گفته مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صادراتی صنعت مبلمان، امسال سی‌ودومین نمایشگاه تخصصی صادراتی صنعت مبلمان از ۱۴ تا ۱۷ تیر ماه، در فضای بالغ بر ۶۰ هزار متر مربع و در بیشتر سالن‌های تحت پوشش نمایشگاه و محوطه فضای باز سایت نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه از ساعت ۸ صبح پذیرای متخصصان، علاقه‌مندان، بازدیدکنندگان و عموم مردم خواهد بود.

علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سی‌ودومین نمایشگاه تخصصی صادراتی صنعت مبلمان می توانند به نشانی www.persiafipco.com مراجعه کنند.

نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما