کارخانه اسنوا آتش گرفت

1402/04/07

کارخانه اسنوا آتش گرفت
بزرگترین مجموعه لوازم خانگی کشور امروز دچار حریق شد. مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در تشریح جزئیات این آتش سوزی، با بیان اینکه انبار عمومی شرکت حایر پلاست طعمه حریق شده بود، از دودگرفتگی و مصدومیت ۱۶ نفر خبر داد.
منصور شیشه فروش، درخصوص آخرین جزییات آتش‌سوزی کارخانه اسنوا، اظهار کرد: ساعت ۱۳:۱۴ امروز چهارشنبه، هفتم تیرماه انبار عمومی شرکت حایر پلاست واقع در محدوده شهرک صنعتی مورچه‌خورت که دارای پنج هزار متر مربع وسعت است، طعمه حریق شد.

وی با بیان اینکه حریق مذکور در انبار مربوط به مواد اولیه و قطعات رخ داده بود و پس از سه ساعت و نیم تلاش عوامل و آتش‌نشانان کنترل شد، افزود: این حریق مشکلی برای خط تولید به وجود نیاورد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اعزام ۲۲ تیم آتش‌نشانی به محل حادثه، تصریح کرد: ۱۳ نفر در پی این حادثه دچار دودگرفتگی، سه نفر دچار سوختگی سطحی و یک نفر به بیمارستان منتقل شد.

وی با بیان اینکه این حادثه فوتی نداشت، ادامه داد: حریق به طور کامل اطفا شده، اما عوامل آتش‌نشانی به منظور لکه‌گیری و پاک‌سازی در محل حادثه حضور دارند و ایمن‌سازی محل در حال انجام است. علت‌یابی این حادثه توسط تیم فنی انجام و اعلام خواهد شد.

گروه صنعتی «انتخاب» با داشتن شش کارخانه تولیدی، به‌مثابه بزرگ‌ترین مجموعه سازنده لوازم خانگی کشور و برخوردار از برندهایی نظیر اسنوا بعنوان برند ملی لوازم خانگی، در شهرک صنعتی مورچه خورت در ۴۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما