بهترین یخچال برای جهیزیه

1402/04/25

بهترین یخچال برای جهیزیه
شاید به جرات بتوان گفت عمده‌ترین هزینه جهیزیه، صرف خرید لوازم خانگی برقی می‌شود که یکی از مهمترین آن‌ها یخچال فریزر است. متاسفانه دغدغه خیلی از خانواده‌ها، انتخاب بهترین مارک یخچال فریزر است، اما انتخاب بهترین مدل امری نیست که بتوان تنها بر حسب سلیقه آن را انجام داد، بلکه لازم است تا شناخت کافی روی برندها داشت.
در این مقاله سعی داریم، راهنمایی کاملی درباره خرید بهترین یخچال برای جهیزیه را به شما بدهیم، پس تا پایان همراه ما باشید.

بهترین برندهای موجود یخچال فریزر در بازار

به طور معمول وقتی وارد بازار می‌شویم، تنوعی از برندهای ایرانی و خارجی را خواهیم دید که تا حدود زیادی ما را در خرید سردرگم می‌کند. البته این موضوع به میزان هزینه‌ای که قرار است برای خرید یخچال انجام دهیم هم مرتبط می‌شود.
ولی نکته حائز اهمیت این است که همه به دنبال محصولی هستند که نسبت به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنند، بهترین کارایی ممکن را داشته باشد.
از بین برندهای معروف و پرطرفدار یخچال در بازار می‌توان به اسنوا، پاکشوما، سامسونگ، ال جی، جنرال الکتریک و امرسان ااشاره کرد. حال سوال اینجاست که "برند ایرانی بخریم یا خارجی؟"، برای پاسخ به این سوال باید فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین یخچال را بدانید که در ادامه مطلب به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین یخچال برای جهیزیه

در جواب به سوال بهترین یخچال برای جهیزیه، نوع ایرانی است یا خارجی، باید گفت که جواب قطعی در این زمینه نمی‌توان داد، چرا که اگر چه در جامعه ما جا اُفتاده که برندهای خارجی بهتر هستند، اما خیلی از برندهای ایرانی هم توانسته‌اند پا به پای برندهای خارجی قدم بردارند.

پس نمی‌توان مهر معتبری بر برندهای خارجی زد و برندهای ایرانی را کنار گذاشت. برای بهترین انتخاب، بد نیست فاکتورهای زیر را درنظر داشته باشید:

از یک یخچال فریزر چه انتظاراتی دارید؟

اول از همه باید مشخص کنید که چه انتظاراتی از یک یخچال فریزر دارید. در حال حاضر مدل‌های مختلفی از یخچال فریزر همچون ساید بای ساید، دوقلو، یخچال و فریزر بالا و پایین با امکانات متعدد در بازار موجود هستند. پس در ابتدا مشخص کنید چه مدلی، با چه امکاناتی و با چه طراحی می‌خواهید بخرید.

بودجه شما برای خرید یخچال چه قدر است؟

این نکته بسیار مهم است، چرا که تعیین کننده نوع برندی است که قرار است آن را خریداری کنید. مطمئناً هر چه هزینه بیشتری کنید، یخچالی با امکانات بالاتر و کیفیت بیشتر می‌توانید خریداری کنید.

البته این نکته هم حائز اهمیت است که مطمئناً برندهای ایرانی از قیمت‌های مناسب‌تری برخوردار هستند. به طور مثال قیمت لوازم خانگی اسنوا در مقایسه با نمونه‌های خارجی مشابه، بسیار مقرون به صرفه تر و در عین حال با امکانات بالا هستند.

مزایا و معایب برندها را مدنظر قرار دهید

به طور کلی اگر بخواهیم مزایا و معایب برند ایرانی و خارجی در کنار هم بگذاریم، می‌توان گفت که برندهای خارجی از لحاظ قدرت موتور، مقاومت بدنه و بی صدا بودن برتر هستند، اما متاسفانه به دلیل خیلی از مسائل اقتصادی و سیاسی مقرون به صرفه نیستند.

همچنین خدمات پس از فروش ضعیفی دارند، چرا که اکثر نمایندگی‌های مجاز آن‌ها در ایران تعطیل شده‌اند و معدود شعباتی از آن‌ها در کشور فعال هستند. علاوه، قطعات یدکی موجود در بازار این نوع یخچال‌ها اکثراً چینی و با کیفیت پایین است.

در مقابل یخچال‌های برندهای ایرانی، همچون ساید اسنوا از لحاظ امکانات و طراحی ساخت، فوق العاده هستند و مزیتی که بر برندهای خارجی دارند، پشتیبانی پس از فروش قوی آن‌ها است، یعنی در صورتی که خرابی رخ دهد، تنها با یک تلفن می‌توانید به نمایندگی‌های تعمیر مجاز یخچال دسترسی پیدا کنید. همچنین با حمایت از کالای ایرانی، می‌توان به تولیدکنندگان انگیزه داد که به رفع معایب یخچال‌های ایرانی بپردازند.

برحسب فضای خانه و نوع دکوراسیون منزلتان، یخچال انتخاب کنید

مطمئناً کسی که در یک آپارتمان کوچک زندگی می‌کند با کسی که در خانه‌ای دلباز زندگی می‌کند، انتخاب متفاوتی در گزینش یخچال دارد. همچنین نوع دکوراسیون منزل نیز می‌تواند در انتخاب نوع رنگ و مدل تاثیرگذار باشد.
بنابراین، همیشه به دنبال برندهایی بروید که در هر سبک کاری محصول دارند و در عین حال از مزایای آن‌ها، امکانات قابل قبول محصول و هزینه مناسب است.

آن چه تا بدین جا گفته شد فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین یخچال برای جهیزیه بود. شما می‌توانید جهت گزینش بهتر، مشورتی با خبرگان در این زمینه داشته باشید تا بتوانید بهترین محصول را خریداری کنید.

شاید انتخاب شما پس از مشاوره، تغییر کند و به دنبال برندهایی بروید که تصورش را هم نمی‌کردید که چنین کیفیت و امکاناتی داشته باشند. به طور مثال خرید لوازم خانگی پاکشوما یکی از آن برندهایی است که کمتر بر روی آن مانور داده شده است، اما محصولاتی باکیفیت و با امکانات بالا دارد.

کلام پایانی

در این مقاله سعی شد که به بسیاری از ابهامات و سوالات خانواده‌ها در انتخاب بهترین یخچال برای جهیزیه پاسخ داده شود. فاکتورهای مهمی بررسی شد که هر فردی قبل از خرید یخچال باید به آن‌ها توجه داشته باشد.
البته بعد از این که یخچال موردنظر را انتخاب کردید، با چالش جدیدی روبرو خواهید شد که هم اکنون، بهترین مکان برای خرید یخچال کجا است؟

اما نگران نباشید، سایت برندچی در کنار شما است. این مجموعه، مرجع تخصصی خرید انواع لوازم خانگی است که از اکثر برندهای ایرانی و خارجی موجود در بازار پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن، تیم برندچی با دارا بودن کارشناسان خبره، آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان است.

یعنی شما می‌توانید ابتدا به صورت کاملاً رایگان با مجموعه مشاوره‌ای داشته باشید تا تمام ابهامات را در خرید برطرف کنید، سپس وارد مرحله خرید شوید و با پرداخت هزینه، کالای مورد نظر خود را درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.
تمامی محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند، پس خیالتان از هر بابت راحت باشد. با برندچی می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

شایانیوز

نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما