سند جامع صنعت لوازم‌ خانگی منتشر شد

1402/04/26

سند جامع صنعت لوازم‌ خانگی منتشر شد
معاون برنامه‌ریزی و اجرایی انجمن ملی صنایع لوازم‌خانگی ایران از انتشار سند جامع صنعت لوازم‌خانگی کشور خبر داد.
فرشاد براتی در نشست خبری افزود: این سند، با همکاری موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی وزارت صمت، انجمن صنایع لوازم‌خانگی ایران و «محسن خلیلی عراقی» از صنعتگران و چهره‌های نام آشنای این صنعت تهیه و در قالب یک مجلد علمی- کاربردی- تحقیقاتی با عنوان «بازآفرینی یک صنعت، هفت دهه تحولات لوازم‌خانگی ایران» بهمن‌ماه پارسال رونمایی و روز گذشته منتشر شد.

وی گفت: این مجلد در ۱۰ فصل و ۴۶۰ صفحه با توجه به رویکردهای دولت و نگاه بخش خصوصی با تکیه بر اجزا و قطعات، صنایع انرژی‌بر و صنایع غیرانرژی بر تهیه شده است.

براتی افزود: امروز این مجلد آماده ارائه به بخش خصوصی، صنعتگران و تولیدکنندگان است و با دارا بودن سند سیاستی پیشنهادی می‌تواند چراغ راه این صنعت، مسوولان و دست‌اندرکاران باشد.

در این سند جامع، ضمن بررسی وضع اقتصادی کشور و جهان، مسائلی همچون صنعت لوازم‌خانگی کشور، فناوری‌های روز، مشکلات و معضلات موجود، راهکارها، حجم بازار و ... مورد بررسی و تدقیق قرار گرفته است.

این کتاب به‌عنوان مجموعه‌ای شامل تجربیات بزرگ صنعت لوازم‌خانگی کشور به صورت علمی و تخصصی تهیه شده است. این سند جامع در ۱۰ فصل و طرح تعریف شده که دولت و شرکت‌ها می‌توانند با ارائه جداول زمان‌بندی آن‌ها را اجرایی کنند.
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما