اولین مجمع عادی کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار لوازم خانگی برگزار شد

1402/05/04

اولین مجمع عادی کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار لوازم خانگی برگزار شد
مجمع عادی (سالانه) کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار لوازم خانگی، ۳۱ تیرماه سال جاری در دفتر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با حضور جمعی از اعضاء کانون برگزار شد.
در ابتدای نشست مجمع، مهدی قنادان، رئیس هیات مدیره کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار لوازم خانگی ایران اقدام به ارائه گزارش عملکرد یکساله کانون کرد.

وی در ادامه به موضوع نحوی فعالیت وب‌سایت کانون پرداخت و از برگزاری دو دوره رویداد توسعه فناوری و نوآوری لوازم خانگی (هاتک) همزمان با نمایشگاه هامکس ۲۱ و ۲۲ خبر داد.

حضور در یازدهمین کنفرانس مدیریت نوآوری و فناوری و بررسی چالش‌های فناورانه صنعت لوازم خانگی، حضور کانون در سومین نمایشگاه تقاضا ساخت و تولید ایرانی (تستا)، احصاء ۸۹ نیاز فناورانه در صنعت، عقد تفاهمنامه با دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، برگزاری نشست‌های تخصصی همزمان با دومین رویداد توسعه فناوری و نوآوری در صنعت لوازم خانگی (هاتک)، رونمایی از محصولات نوآورانه صنعت لوازم خانگی و … از جمله اقدامات این کانون در طول یکسال فعالیتش بود که توسط رئیس هیات مدیره کانون تشریح شد.

پس از آن فرهاد کیایی، خزانه‌دار، به بیان مسائل مالی و بررسی صورت‌های مالی پرداخت و سپس بازرش قانونی کانون گزارش خود را در خصوص صورت‌های مالی قرائت کرد.

در انتها جلسه انتخابات بازرس اصلی و بازرس علی‌البدل برگزار شد که آقایان سام ادیب به عنوان بازرس اصلی و فرشاد براتی به عنوان بازرش علی‌البدل کانون انتخاب شدند.

در انتها لازم به ذکر است که کانون‌ هماهنگی دانش، صنعت و بازار صنایع لوازم خانگی ایران، با هدف تقویت ارتباط میان لوازم خانگی و مراکز علمی، پژوهشی و فناوری، به منظور تحقق نقشه جامع علمی کشور، موفق شد در اسفندماه سال ۱۴۰۰ مجوز اخذ کند و در نهایت در خردادماه سال ۱۴۰۱ ثبت رسمی شد.
عکس های مرتبط
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما