ارزان ترین یخچال فریزر‌های امرسان

1402/05/04

ارزان ترین یخچال فریزر‌های امرسان
امرسان ۲۰ درصد از سهم بازار لوازم‌خانگی سفید کشور را در اختیار دارد. یخچال فریزر امرسان در زمره یک کالا بادوام مصرفی با امکانات کاربردی و قیمت مقرون به صرفه توانسته تاحدودی به نیاز مشتریان پاسخ دهد.
کاما‌پرس در ادامه ارزان‌ترین یخچال فریزرهای امرسان را در مرداد ماه معرفی می‌کند؛

یخچال و فریزر 11 فوت مدل TF11T220

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 9 میلیون و 990 هزار تومان است. یخچال این مدل سه طبقه و فریزر آن دو طبقه دارد. این محصول دارای طبقات شیشه‌ای نشکن، کنترلر الکتریکی و کشو میوه و سبزیجات است. اما برای فریزر آن کشویی تعبیه نشده است. نمودار مصرف انرژی آن ++A است که حاکی از مصرف انرژی کم و بازدهی بالا است. گنجایش یخچال این محصول 160 لیتر و فریزر آن 50 لیتر است.

یخچال و فریزر 14 فوت امرسان مدل 1414

قیمت این محصول 11 میلیون و 195 هزار تومان است. جنس بدنه این یخچال از ورقه فولادی ساخته شده است. در این مدل، یخچال در بالا و فریزر در پایین قرار گرفته است که با دو درب جداگانه قابل دسترس هستند. فضای درونی فریزر آن از دو طبقه تشکیل شده و فاقد کشو است.

اما فضای یخچال 4 طبقه آن به نسبت بیشتر است و بر روی درب یخچال طبقاتی برای گذاشتن تخم مرغ و شیشه‌های گوناگون تعبیه شده است. همچنین در بدنه یخچال شیارهایی وجود دارد که شما می‌توانید فاصله بین طبقات را بسته به نیاز خود کوچک و بزرگ کنید. در قسمت پایینی طبقات یخچال کشویی برای جایگذاری میوه و سبزیجات وجود دارد. مصرف انرژی این محصول ++A است که جزء یخچال‌های کم مصرف‌ها همراه با بازدهی بالا به‌شمار می‌رود.

یخچال و فریزر 17 فوت امرسان مدل TFH17T350

قیمت این محصول 13 میلیون و 200 هزار تومان است. این مدل از 4 طبقه یخچال و دو طبقه فریزر تشکیل شده است. برای دسترسی به هر یک از آنها درب‌های جداگانه‌ای وجود دارد. این مدل برخلاف مدل‎های قبلی دو کشو دارد. اگرچه ظاهر این مدل قدیمی بنظر می‌رسد اما این مدل به‌دلیل ظرفیت بالایی که برای گنجایش مواد غذایی دارد در بین خریداران محبوب است. نمودار مصرف انرژی این مدل A است.

یخچال 20 فوت و فریزر امرسان مدل BFH20T

قیمت این محصول 15 میلیون و 750 هزار تومان است. فریزر این مدل، برخلاف مدل‌های قبلی در پایین قرار دارد. فضای داخلی یخچال از 4 طبقه، 2 کشو و 3طبقه در درب یخچال تشکیل شده است. فریزر آن 4 طبقه و 4 کشو دارد. این یخچال به دلیل گنجایش بزرگش جزء محبوب‌ترین مدل‌ها به شمار می‌رود. گنجایش کل آن 351 تا 490 لیتر است.

این مدل مجهز به آب‌سردکن و یخ‌ساز اتوماتیک است. همچنین این محصول مجهز به ولوم ترموستات است که شما می‌توانید آن را وابسته به نوع مواد غذایی خود در 7 درجه سرمایش متفاوت تنظیم کنید. نمودار مصرف انرژی آن +A است.

یخچال و فریزر 18 فوت امرسان مدل TFN18D

قیمت این محصول 15 میلیون و 900 هزار تومان است. یکی از ویژگی‌های خوب این محصول نوفراست بودن آن است، یخچال‌های نوفراست یا بدون برفک، یخچال‌هایی هستند که هیچ‌گونه برفکی در آنها تشکیل نمی‌شود و به همین علت از یخچال‌های دی‌فراست قیمت بالاتری دارند.

در این مدل به‌طور یکسان 4 طبقه برای یخچال و 4 طبقه برای فریزر و یک کشو برای یخچال تعبیه شده است. یخچال و فریزر با دو درب جداگانه از یکدیگر جدا می‌شوند. همانطور که می‌دانیم توجه به میزان گنجایش یخچال نسبت به تعداد اعضای خانوار امری مهم است. این یخچال مناسب برای خانواده‌های 3 یا 5 نفره است. این محصول نسبت به مدل‌های قبلی گنجایش بیشتری دارد و گنجایش کل آن 491 تا 550 لیتر است.