ارزان ترین یخچال های ایرانی چند؟

1402/05/08

ارزان ترین یخچال های ایرانی چند؟
در سال‌های اخیر با ممنوعیت واردات، سهم فروش لوازم خانگی داخلی با افزایش 70 درصدی رو‌به‌رو بوده است. با وجود قیمت بالای لوازم خانگی بسیاری از افراد توان خرید از پرچم‌داران این برندها را ندارند بنابراین به سراغ خرید کالا‌های ارزان‌تر اما باکیفیت می‎‌روند. امرسان در میان برندهای حاضر در بازار لوازم خانگی سهم بیشتری در فروش یخچال داشته است، به‌گونه‌ای که این برند حدود 20 درصد از فروش لوازم خانگی را در اختیار دارد.
کاماپرس در ادامه ارزان‌ترین یخچال‌های ایرانی را معرفی می‌کند.

یخچال 13 فوت پارس مدل PRH17631EW/W

قیمت این محصول 11 میلیون و 800 هزار تومان است. یخچال لاردر پارس ظرفیت داخلی 387 لیتر دارد که فضای مناسبی برای گنجایش مواد غذایی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یکی از ویژگی‌های خوب این محصول نوفراست بودن آن است، یخچال‌های نوفراست یا بدون برفک، یخچال‌هایی هستند که هیچ‌گونه برفکی در آنها تشکیل نمی‌شود و به همین علت از یخچال‌های دی‌فراست قیمت بالاتری دارند.

این دستگاه مجهز به آبسردکن و فیلتر خوشبوکننده با تکنولوژی ضدقارچ و ضدباکتری است. فضای درونی این یخچال از 6 طبقه و یک کشو تشکیل شده است.همچنین، در درب آن 6 طبقه جهت گذاشتن مواد غذایی همچون تخم مرغ، شیشه‌ها و غیره تعبیه شده است.

یخچال 13 فوت پارس مدل بوران PRN17632EW

قیمت این محصول 12 میلیون و 830 هزار تومان است. فضای درونی این یخچال از 6 طبقه شیشه‌ای مقاوم ، 2 عدد کشو و 6 طبقه در درب یخچال تشکیل شده است. این یخچال با ظرفیت 387 لیتر از جمله یخچال‌های نوفراست شرکت پارس ‌به‌شمار می‌رود که در برابر برفک مقاوم است. این محصول قابلیت‌هایی همچون آبریز، قفل کودک، و حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی دارد.

وجود سیستم عیب‌یاب هوشمند در یخچال پارس به کاربران این امکان را می‌دهد که در صورت بروز مشکل در یخچال به سرعت آن را شناسایی و اقدام به رفع آن کنند. شرکت پارس در این یخچال فیلتر بوگیر با تکنولوژی ضد قارچ و باکتری تعبیه کرده است که از پخش شدن بوی نامطبوع در فضای یخچال جلوگیری می‌کند.

یخچال 18 فوت آزمایش مدل Royal-N2256 R

قیمت این یخچال 13 میلیون و 300 هزار تومان است. این محصول با ظرفیت 366 لیتر از گروه یخچال‌های نوفراست محسوب می‌شود. فضای درونی این محصول از 6 طبقه، 2 کشو و طبقاتی در درب یخچال تعبیه شده است تا مواد غذایی با بسته‌بندی‌های کوچک در آن جای بگیرند. این یخچال با داشتن رده انرژی A و مجهز بودن به سیستم (Eco) مصرف انرژی را کاهش می‌دهد. این محصول مجهز به فیلتر بوگیر و ضد باکتری است که مانع از پخش شدن بوی نامطبوع درون یخچال می‌شود. همچنین، این یخچال مجهز به فن و گردش یکنواخت هوا و آبریز است.

یخچال 15 فوت امرسان مدل RH15D-350 1416

قیمت این یخچال 14 میلیون است. فضای درونی یخچال امرسان از 7 طبقه شیشه‌ای نشکن و طبقاتی در درب جهت جای‌گذاری بطری‌ها و تخم مرغ تشکیل شده است. همچنین، در بدنه یخچال شیارهایی وجود دارد که شما می‌توانید فاصله بین طبقات را وابسته به مواد غذایی خود کوچک و بزرگ کنید. در قسمت پایینی طبقات یخچال کشویی برای جایگذاری میوه و سبزیجات وجود دارد. این یخچال برخلاف مدل قبلی از نوع یخچال‌های دیفراست هست.

یخچال 16 فوت امرسان مدل RH16D

قیمت این محصول 15 میلیون تومان است. این یخچال با ظرفیت داخلی 350 لیتر و مجهز به فناوری نوفراست (NoFrost) است. این یخچال از 7 طبقه شیشه‌ای با قابلیت جابه‌جایی و 2 کشو جهت جایگذاری میوه و سبزیجات تشکیل شده است. سیستم سرمایش یخچال با قدرت بالایی که دارد همواره فضای درونی یخچال را خنک نگه می‌دارد. این یخچال دارای نمودار مصرف انرژی A است که در میزان مصرف انرژی صرفه جویی می‌کند و هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.