9 انبار احتکار کالا در اصفهان پلمب شد

1402/05/14

9 انبار احتکار کالا در اصفهان پلمب شد
فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انواع کالاهای اساسی و ضروری احتکار شده به ارزش 823 میلیارد ریال و پلمب 9 انبار توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی در تیرماه سال جاری خبر داد.
سردار حمید علینقیان‌پور فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان به منظور شناسایی انبارهای دپوی کالاهای احتکاری و برخورد با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم طرح ویژه‌ای در تیر ماه سال جاری به اجرا گذاشتند.

وی افزود: در این طرح از ۱۱۲ واحد صنفی و انبار بازدید بعمل آمد که از یک واحد صنفی و ۹ انبار انواع کالا شامل شکر، روغن و انواع لوازم خانگی احتکار شده کشف شد.

علینقیان‌پور ارزش کالاهای احتکاری مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۸۲۳ میلیارد ریال بیان کرد و گفت: در این راستا یک واحد صنفی و ۹ انبار پلمب و ۱۰ فرد متخلف نیز دستگیر و به همراه پرونده‌ به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان یکی از اقدامات اساسی در خصوص تحقق شعار «مهار تورم» که از سوی مقام معظم رهبری برای سال جاری انتخاب شده را مبارزه جدی و قاطعانه با محتکران کالاهای مورد نیاز و مایحتاج عمومی جامعه بیان کرد و برخورد قاطعانه با این گونه افراد سودجو و فرصت‌طلب که کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار می‌کنند تا در موقع خود با قیمت بالاتر به فروش برسانند را از اولویت‌های پلیس برشمرد.

وی تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه احتکار و قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به کارشناسان پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها:

احتکار لوازم خانگی ، 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما