پرفروش ترین ماشین لباسشویی دوو

1402/05/15

پرفروش ترین ماشین لباسشویی دوو
قیمت ماشین لباسشویی‌های دوو از 14 میلیون تومان تا 24 میلیون تومان متغیر است. برند دوو در میان برندهای لوازم خانگی به دلیل طراحی پیشرفته و متریال مرغوب از جمله پرطرفدارترین برندها به‌شمار می‌رود که طرفداران خاص خود را دارد.
دوو از جمله برندهای کره‌ای است که به تولید انواع لوازم خانگی از جمله اجاق گاز، تلویزیون، جاروبرقی، یخچال، ماشین ظرفشویی و کولر گازی می‌پردازد. این برند توانسته سهم قابل توجهی از بازار لوازم خانگی دنیا را از آن خود کند، به گونه‌ای که میزان فروش این شرکت در سال 2022 به 10.42 میلیون میلیارد رسیده است.

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-CH820S

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 15 میلیون و 300 هزار تومان است. این ماشین لباسشویی دارای ظرفیت دیگ 8 کیلوگرم بوده و سرعت چرخش موتور آن هزار و 200 دور دقیقه است. این محصول با طراحی بدنه پیشرفته‌ای که دارد، کار شست و شو را بدون صدا و در آرام‌ترین حالت ممکن انجام می‌دهد.

ماشین لباسشویی دوو مجهز به 15 برنامه شست و شوی متنوع و فناوری بخارشوی (Steam Care) است. فناوری بخارشوی تعبیه شده در این محصول، چین و چروک لباس‌ها و ملحفه‌ها و آلرژی شایع آنها را از بین می‌برد. سیستم شست و شوی آب و بخار در این ماشین سبب از بین رفتن لکه‌ها، بوی ناخوشایند، ذرات چربی و کثیفی از روی پارچه‌ می‌شود. با استفاده از این فناوری می‌توان با کمترین مصرف مواد شوینده، شاهد تمیزترین حالت ممکن لباس‌ها باشید بدون آنکه به بافت لباس‌های شما آسیب برسد.

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-CH840C

قیمت این ماشین لباسشویی 8 کیلوگرمی 17 میلیون تومان است. این محصول مجهز به موتور دایرکت درایو یا بدون تسمه است که سرعت چرخشی معادل هزار و 400 دور در دقیقه دارد. این ماشین لباسشویی مجهز به 15 برنامه شست و شو متنوع است که از جمله آن می‌توان به آبکشی، لکه بری و خشک کن اشاره کرد. سیستم ضد چروک تعبیه شده بر روی این محصول از میزان چروک شدن لباس‌ها کاسته و فرایند اتوکشی را برای کاربران آسان‌تر می‌سازد.

این ماشین لباسشویی مجهز به برنامه شست و شوی با تاخیر است که فرایند شست و شو را می‌تواند با تاخیر 19 دقیقه‌ای انجام دهد. این محصول دارای سیستم شست و شو اقتصادی است که با کمترین میزان مصرف آب و برق فرایند شست و شو را انجام می‌دهد و بدین ترتیب از هزینه‌های مصرفی کاربران می‌دهد.

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-SE990C

قیمت این ماشین لباسشویی 21 میلیون تومان است. این محصول با ظرفیت دیگ 9 کیلوگرم طراحی شده است که می‌تواند برای خانواده‌های متوسط و پرجمعیت بسیار مناسب باشد. موتور این محصول از نوع دایرکت درایو بوده است که سبب کاهش لرزش و ارتعاشات می‌شود و فرایند شست و شو را در آرام‌ترین حالت ممکن انجام می‌دهد. سرعت چرخش موتور این ماشین هزار و 400 دور در دقیقه است که فرایند خشک شدن لباس‌ها به آسانی و با سرعت بالا انجام می‌شود.

این ماشین از برنامه‌های گوناگونی همچون آبکشی و چرخش همزمان، شست و شوی سریع و شست و شوی لباس‌های مشکی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه مجهز به برنامه نانوسیلور است که بوهای ناخوشایند، آلودگی و میکروب‌های موجود بر روی پارچه‌ها را از بین می‌برند. از دیگر امکانات این محصول می‌توان به قابلیتNight Mode (شست و شوی آرام در شب) و اضافه کردن لباس حین کار ماشین اشاره کرد.

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-9000C

قیمت این محصول 23 میلیون تومان است. این محصول مجهز به ظرفیت دیگ 9 کیلوگرم است که می‌تواند برای خانواده‌هایی با جمعیت بالا و یا افرادی که عادت به شست و شو ملحفه‌های بزرگ، پتو، زیرانداز و غیره دارند، مناسب باشد. سرعت چرخش موتور دایرکت درایو این ماشین 1400 دور در دقیقه است. در ماشین لباسشویی‌های دایرکت درایو یا بدون تسمه، از هیچ زنجیری برای اتصال موتور آن به دیگ شست و شو استفاده نشده است. از جمله مزایای این لباسشویی بدون تسمه می‌توان به عدم لرزش و صدای کم آن اشاره کرد.

شما می‌توانید به راحتی حین کار با دستگاه، با زدن دکمه توقف به آن لباس‌های فراموش شده خود را اضافه کنید. این محصول مجهز به برنامه شست و شو در شب یا Night Mode است که به شست و شو لباس‌های شما به صورت آرام و در کم‌ترین صدا می‌پردازد.

کاما پرس
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما