خرید از قدیمی‌ترین فروشگاه لوازم خانگی

1402/05/17

یک تیر و چند نشان!
خرید از قدیمی‌ترین فروشگاه لوازم خانگی
لوازم خانگی یکی از جمله نیازهای قطعی و حتمی هر خانه‌ای است. برخی از لوازم خانگی به عنوان لوازم خانگی ضروری تلقی می‌شوند و برخی دیگر در زمره لوازم خانگی تکمیلی به شمار می‌روند، با این حال هر خانه‌ای به تعدادی از لوازم خانگی نیاز خواهد داشت.
یکی از دغدغه‌هایی که بسیاری از افراد در زمان خرید لوازم خانگی با آن درگیر هستند بحث مهم خرید کالای اصلی و دارای ضمانت‌نامه معتبر است. در این بخش به این موضوع خواهیم پرداخت که برای خرید لوازم خانگی اصلی خود به کجا مراجعه کنید تا خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

لوازم خانگی شامل چه اقلامی می‌شود؟

قبل از آن که به شما بگوییم که برای خرید لوازم خانگی می‌توانید از کجا اقدام کنید لازم است تا ابتدا توضیحاتی در خصوص اقلام لوازم خانگی به شما ارائه نماییم تا با اطلاع کافی در این خصوص بتوانید لوازم خانگی مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

یخچال و فریزر

یخچال و فریزر از جمله لوازم خانگی مهم در هر منزلی به شمار می‌رود. یخچال و فریزرهای موجود در بازار در حال حاضر در برندهای مختلف و با امکانات متفاوتی عرضه می‌شوند که بسته به نیاز و همچنین بودجه خود نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

لوازم سرمایشی و گرمایشی

چه در تابستان و چه در زمستان هر خانه نیاز به خرید لوازم خانگی خاصی خواهد داشت، از کولرهای آبی و گازی گرفته تا بخاری‌های برقی و گازی در زمره این لوازم خانگی قرار می‌گیرد.

شست و شو و نظافت

هر خانه بسته به تعداد جمعیتی که در آن زندگی می‌کند حداقل به هفته‌ای یک بار تمیزکاری نیاز خواهد داشت. در این مسیر ابزار و لوازم شست و شو و نظافت می‌تواند به شما کمک نماید تا با سرعت بالاتر و زحمت کمتری نسبت به تمیزکاری هفتگی منزل خود اقدام نمایید.

لوازم بهداشتی

بخشی دیگر از لوازم خانگی را لوازم بهداشتی تشکیل می‌دهند. از جمله مهمترین وسایل این دسته‌بندی را می‌توان سشوار، موزن و ریش تراش را نام برد که حضور آنها در هر خانه‌ای لازم خواهد بود.

لوازم صوتی و تصویری

تلویزیون و پخش‌کننده‌های صوتی از جمله دیگر لوازم خانگی هستند که می‌بایست تهیه شوند. باتوجه به افت کیفیت فیلم‌های ارائه شده توسط صدا و سیما، در حال حاضر بسیاری از افراد از تلویزیون و سیستم صوتی منزل خود برای تماشای ویدیوهای منتشر شده در شبکه خانگی استفاده می‌کنند.

لوازم پخت و پز

لوازم پخت و پز که شامل مایکروویو، اون توستر، توستر، گریل باربیکیو، وافل و کرپ‌ساز، سرخ‌کن، پلوپز، ساندویچ‌ساز و زودپز می‌شود از جمله ابزارهایی هستند که پخت و پز را برای بانوان راحت‌تر و سرعت کار آنها را افزایش می‌دهند. برای اینکه هر ظهر و شب غذایی گرم و بی‌نظیر را میل کنید حداقل به یکی از این اقلام نیاز خواهید داشت.

خردکن و غذاساز

خردکن‌ها و غذاسازها جز آن دسته از لوازم خانگی به شمار می‌روند که طی سال‌های گذشته به جمع لوازم خانگی ضروری هر خانه تبدیل شده‌اند. با استفاده از انواع خردکن و غذاساز این امکان را دارید تا مواد اولیه تهیه غذای خود را بدون کوچکترین دردسری در کمترین زمان آماده طبخ نمایید.

نوشیدنی‌ساز

اگر اهل میل کردن نوشیدنی‌های طبیعی، سالم و تازه هستید خرید نوشیدنی‌سازها می‌تواند در عرصه کمک به سلامتی‌تان کمک‌کننده باشد. انواع نوشیدنی‌سازهای سرد و گرم را می‌توان برای هر منزلی تهیه کرد تا در زمان خستگی و یا تشنگی بتوان با استفاده از آنها یک نوشیدنی دلچسب و تازه را تهیه نمود.

لوازم خانگی اصلی را از کجا خریداری کنیم؟

حال که با اصلی‌ترین دسته‌بندی‌های لوازم خانگی آشنا شدید به این موضوع خواهیم پرداخت که برای خرید لوازم خانگی اصلی و دارای گارانتی معتبر به کجا می‌توان مراجعه کرد؟ در پاسخ به این سوال می‌توان اینطور گفت که شما قصد خرید حضوری لوازم خانگی را دارید و یا مایلید تا لوازم خانگی مورد نظر خود را به صورت اینترنتی سفارش داده و از طریق پیک به دست شما برسد؟

مجموعه لوازم خونگی از سال 1365 به صورت حضوری امکان خرید انواع لوازم خانگی را برای علاقه‌مندان به خرید حضوری فراهم آورده است، با مراجعه به آدرس فروشگاه این مجموعه می‌توانید لوازم خانگی مورد نظر خود را پس از بررسی حضوری انتخاب و خریداری نمایید.

همچنین این مجموعه با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی از سال 1395 توانسته است به شمار بیشتری از خریداران لوازم خانگی در سراسر کشور محصولات با کیفیت و اصلی ارائه نماید.

در صورت خرید از فروشگاه حضوری و یا اینترنتی لوازم خونگی این امکان را خواهید داشت تا از مهلت تست و تعویض محصول خریداری شده استفاده نمایید و در صورتی که در این زمان مشکلی برای محصول خریداری شده پیش آید آن را با محصول جدید دیگری تعویض نمایید.

در صورت سفارش از تهران محصول مورد نظر در همان روز و در صورت ثبت سفارش از شهرستان محصول طی 72 ساعت به دست شما خواهد رسید.

خرید اقساطی لوازم خانگی

وب‌سایت لوازم خونگی این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا با استفاده از مجموعه‌هایی نظیر ازکی، بای چک، ایزی پی، تاپ لند، تالی، لندو، تعاونی اعتبار ایران خودرو، تارا (هلدینگ گلرنگ) و گروه حصین بتوانند اعتبار لازم برای خرید اقساطی لوازم خانگی را فراهم آورده و با شرایط مساعدتری نسبت به خرید لوازم خانگی مورد نظر خود اقدام نمایند.
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما