آشنایی با پنج برند معروف اسپیکر

1403/02/18

آشنایی با پنج برند معروف اسپیکر
براساس گزارش‌های رسمی، ۷۳.۸ درصد از افراد بالای 15 سال در ایران به موسیقی گوش می‌دهند. متوسط زمان گوش دادن به موسیقی حدود ۳۰ دقیقه در روز بوده و موسیقی پاپ نیز دارای بیشترین طرفدار است.
موسیقی، بخش مهمی از فعالیت روزمره افراد را تشکیل می‌دهد؛ چراکه در حین پیاده‌روی، ورزش، رانندگی و به‌ویژه مهمانی‌ها از آن استفاده می­شود. وسیله‌ پخش موسیقی نیز بر کیفیت آنچه به گوش‌‌ می‌رسد، تاثیرگذار است و بدین جهت، خرید اسپیکر خوب بسیار حائز اهمیت است.

این گزارش به معرفی پنج برند معروف اسپیکر ‌پرداخته است.

برند JBL

این برند تولیدکننده تجهیزات صوتی آمریکایی، بسیار بزرگ و جهانی است و شهرت بسیار خوبی در تولید بلندگوها و هدفون‌های باکیفیت دارد. این برند بیش از 70 سال است که در این صنعت فعالیت می‌کند و طی این سال‌ها توانسته کیفیت بالای محصولات خود را حفظ کند. برندJBL اسپیکرهای بلوتوثی، خانگی، بسیار کوچک و قابل حمل و همچنین بسیار بزرگ برای مهمانی‌ها در بازه‌های قیمتی متفاوت تولید می‌کند. به طور کلی اسپیکرهای این برند در دو نوع اسپیکر مانیتور و اسپیکر شخصی به بازار عرضه می‌شود.

اسپیکر شخصی برای مصارف شخصی در منازل مورد استفاده قرار می­گیرد و اسپیکر مانیتور برای استفاده در استودیوها مناسب است. قیمت اسپیکر مانیتور به مراتب نسبت به اسپیکر خانگی بیشتر است.

برند Sony

این برند بیش از 100 سال است که در زمینه تولید لوازم خانگی مانند تلویزیون، موبایل و اسپیکر فعالیت می‌کند. اسپیکرها و سیستم‌های صوتی سونی با حجم صدای بسیار زیاد، بیس و کیفیت عالی به بازار عرضه می‌شود. انواع مدل اسپیکر بلوتوثی، خانگی، ایستاده، قابل حمل، دیجیتالی و شارژی سونی با قیمت‌های مختلف قابل تهیه است. اسپیکرهای تولیدی برند سونی به جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا مجهز است؛ به طوریکه اغلب آنها از قابلیت اتصال بلوتوثی برخوردارند. قیمت اسپیکر سونی نسبتا گران‌تر از سایر برندهای اسپیکر است.

برند Xiaomi

شیائومی، یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده اسپیکر در دنیا است که فعالیت خود را از سال ۲۰۱۰ در کشور چین آغاز کرد. این شرکت علاوه بر اسپیکر، محصولاتی مانند دوربین‌های امنیتی، پاور بانک، گوشی و ساعت هوشمند را نیز تولید می‌کند. یکی از دلایل پرفروش بودن اسپیکرهای شیائومی در بازار ایران، قیمت پایین محصولات این برند است؛ چراکه در تمامی محصولات خود و به‌ویژه اسپیکر، سعی کرده امکانات متنوع و گسترده‌ای را در آن‌ها بگنجاند، اما قیمت محصولات را پایین نگه دارد. شیائومی با تولید انواع مختلف اسپیکر بلوتوثی، قابل حمل و استریویی باعث شده که مشتریان بتوانند از بین محصولات متنوع این برند، مدل مناسب با شرایط خود را انتخاب و با پرداخت هزینه بسیار مناسبی، آن را خریداری کنند.

برند Yamaha

این برند ژاپنی با حدود 135 سال سابقه فعالیت درخشان، محصولات صوتی متنوعی مانند سازهای مختلف از جمله پیانو تولید می‌کند. این برند در زمینه تولید اسپیکرهای قابل حمل و بلوتوثی هم فعالیت می‌کند؛ به طوریکه می‌توان اسپیکر مورد نظر خود را از این برند قدیمی و باسابقه تهیه کرد تا از کیفیت صدا و دوام محصول خود مطمئن بود.

برند Bose

این برند آمریکایی در ایالت ماساچوست واقع شده و بیش از ۵۰ سال است که در زمینه لوازم الکترونیکی فعالیت می‌کند. این برند در طول این مدت توانسته برخی از بهترین اسپیکرها را تولید و به بازار عرضه کند. این برند با شعار «آکوستیک هیچ مرزی نمی‌شناسد»، محصولات صوتی مختلفی مانند هدفون‌های حذف نویز محیط، سیستم‌های سینمای خانگی و سیستم‌های صوتی بی‌سیم تولید می‌کند. اسپیکرهای این برند را می‌توان در مکان‌های مختلفی از فرودگاه‌ها گرفته تا مکان‌های ورزشی مختلف مشاهده کرد. تمرکز اصلیBose بر تولید کیفیت صدای بی نقص و عالی است.

استعلام قیمت انواع اسپیکر با ایمالز

ایمالز، اولین موتور جست­وجوی کالا بوده که خریداران را به فروشندگان متصل می‌کند و هیچ‌گونه دخالتی در کارکرد فروشگاه‌های اینترنتی ندارد. ایمالز در واقع یک مرجع برای جست­وجو، مقایسه و معرفی کالا در فروشگاه‌های اینترنتی است. این مجموعه فرآیند خرید را تسهیل کرده و با به وجود آوردن یک فضای رقابتی باعث تعدیل قیمت‌ها می‌شود؛ در نتیجه، شرایط خرید کالاها با قیمت ارزان‌تر را به وجود می‌آورد.

علاقه‌­مندان برای ارتباط با ایمالز می‌توانند به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، تقاطع طالقانی، مجتمع نور تهران، طبقه ۷، واحد ۱۹۰۳ مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۳۹۳۳ تماس بگیرند. همچنین از طریق نشانی اینترنتی https://emalls.ir می‌توان کالای مورد نظر خود را پیدا کرد و پس از مقایسه‌ قیمت در فروشگاه‌های مختلف، محصول را از طریق وبسایت همان فروشگاه خریداری کرد.

کاماپرس
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما