پاکشوما 49 ساله شد

1403/02/18

افتتاح بزرگترین خط تولیدی یخچال پاکشوما در ایران و خاورمیانه
پاکشوما 49 ساله شد
مدیرکل اجرایی گروه پاکشوما گفت: در چند محصول ویژه به عنوان لیدر بازار لوازم خانگی ایران شناخته می‌شویم.
شرکت تولیدی و صنعتی پاکشوما به مناسبت ۴۹مین سالروز تاسیس خود از طرح‌های سرمایه گذاری جدید در صنعت لوازم خانگی ایران رونمایی کرد.

شرکت پاکشوما که روز ۱۷ اردیبهشت را به عنوان “روز پاکشوما” در تقویم داخلی خود ثبت کرده است، خطوط جدید تولیدی خود را رسما افتتاح نمود.

در طی نشست خبری با اصحاب رسانه در این روز، شرکت پاکشوما از افتتاح و راه اندازی بزرگترین خط تولیدی یخچال در ایران و خاورمیانه به طول یک کیلومتر و با ظرفیت تولید نیم میلیون دستگاه یخچال در سال خبر داد. با راه اندازی خط جدید یخچال پاکشوما به زودی این شرکت مدل های متنوع‌تر و به‌روز یخچال را به بازار ایران عرضه خواهد کرد.

شرکت پاکشوما با هدف توسعه بازارهای داخلی و صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس، آسیای میانه و آفریقا و تبدیل شدن به یک برند معتبر بین‌المللی در عرصه محصولات لوازم خانگی در سالروز تاسیس خود بزرگترین خط رنگ لوازم خانگی خاورمیانه را نیز افتتاح نمود.

خط رنگ جدید پاکشوما با استفاده از تکنولوژی‌های مواد نانو به دوام و تثبیت رنگ محصولات و جلوگیری از خوردگی و پوسیدگی بدنه محصولات کمک کرده است.

علاوه بر موارد عنوان شده، شرکت پاکشوما اولین خط تولید سبد ظرفشویی ایران را نیز در این روز افتتاح کرد. سبد ظرفشویی با توجه به پیچیدگی‌‌های بالای تولید که به دلیل شامل بودن حدود ۳۰۰ قطعه مختلف با سایزهای متفاوت که می‌بایست بیش از ۵۰۰ نقطه جوش و اتصال داشته باشد تا این تاریخ از طرف شرکت‌های خارجی تامین شده است که با توجه به افتتاح این خط و داخلی‌‌سازی این بخش مهم دیگر نیازی به واردات آن نمی‌باشد.

شرکت پاکشوما جهت دستیابی به تکنولوژی‌های به‌روز دنیا در صنعت لوازم خانگی با همکاری شرکت‌های بین‌المللی ایتالیایی، آلمانی، دانمارکی و چینی در کنار تامین‌کنندگان بزرگ ایرانی استفاده نموده است.

مدیرکل اجرایی گروه پاکشوما در مراسم ۴۹ سالگی پاکشوما در جمع خبرنگاران گفت: در صنعت لوازم خانگی جهان، برندهای بزرگ و قدیمی در حال توسعه کسب و کار خود هستند. دلیل این موضوع انطباق پذیری و سرعت تغییر این برندها کم بوده و همین مهم باعث شده که برخی از برندها از تکنولوژی دور مانده و توسط شرکت‌های بزرگ خریداری می‌شوند.

امیرعلی ابراهیمی ادامه داد: به غیر از دو برند کره‌ای، حدود ۵ گروه بزرگ لوازم خانگی در حال فعالیت هستند که هر کدام حدود ۷ یا ۸ برند دارند.

وی افزود: اینکه گروه پاکشوما توانسته ۴۹ سال فعالیت مداوم و ادامه دار داشته باشد، نشان می‌دهد که پاکشوما با یک برنامه مدون در حال حرکت است. در شرایطی که بسیاری از برندهای لوازم خانگی از بازار حذف شدند.

ابراهیمی گفت: در بسیاری از محصولات جایگاه خوبی در بازار لوازم خانگی داشته و در چند محصول ویژه، به عنوان لیدر بازار لوازم خانگی ایران شناخته می‌شویم.

وی ادامه داد: در حال حاضر خط تولید یخچال فریزر پاکشوما، بزرگترین و پیشرفته‌ترین خط تولید کشور است. توسعه و پیشرفت خودرا در همکاری با برندهای بزرگ دنیا می‌دانیم و این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل اجرایی گروه پاکشوما گفت: تفاوت گروه پاکشوما با سایر برندها در تعدد دفترها در کشورهای مختلف و البته افتتاح دو دفتر تحقیق و توسعه در کشور چین و شهر شانگهای است.

وی افزود: در سال میلادی جدید با پاکشومای جدیدی آشنا خواهید شد. هدف ما این است که در ۵۰ سالگی برند پاکشوما، برای ۵۰ سال بعد برنامه‌ریزی کنیم. می‌خواهیم اعتماد مردم را بیشتر از گذشته جلب کنیم و به عبارتی هر مصرف کننده ایرانی بتواند تجربه یک‌بار استفاده از محصولات پاکشوما را داشته باشد.
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما