1397/11/17

کشف کالای قاچاق در کرمانشاه
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: طی یک هفته اخیر 3 میلیارد ریال کالای قاچاق شامل لوازم پزشکی، خانگی و سیگار با تلاش ماموران در شهرستان کرمانشاه کشف شده است.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سرهنگ‌علیرضا مرزبانی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: در طول یک هفته گذشته در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان کرمانشاه، 2 هزار و 358 قلم لوازم پزشکی، 70 هزار نخ سیگار و پنج دستگاه لوازم خانگی قاچاق از قاچاقچیان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده به 3 میلیارد ریال می‌رسد، یادآور شد: در این راستا 10 قاچاقچی نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته کشف 138 فقره سرقت بوده است که بنا بر گفته مرزبانی، سرقت مربوط به سیم برق با 32 فقره، قطعات و محتویات داخل خودرو با 33 فقره و خودرو با 24 فقره بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده اند.

وی همچنین از دستگیری 116 سارق و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

این مقام انتظامی کشف حدود سه کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 74 خرده‌فروش و معتاد متجاهر را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد و گفت: در این راستا 19 قهوه‌خانه و قلیان‌سرای متخلف نیز با هماهنگی مقام قضائی پلمپ شد.

مرزبانی با اشاره به توقیف 193 دستگاه خودرو و موتورسیکلت، گفت: برخورد با اراذل و اوباش و دستگیری هشت نفر از این افراد از دیگر کارهای انجام گرفته بود.

فارس

برچسب ها:

لوازم خانگی ،قاچاق 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما