رقابت لوازم خانگی ایرانی در بازار جهانی

1403/02/08

رقابت لوازم خانگی ایرانی در بازار جهانی
عضو شورای معاونان سازمان ملی استاندارد اعلام کرد: با تلاش صنعتگران داخلی اکنون شاهد رشد کیفی و رقابت لوازم خانگی ایرانی در بازارهای جهانی هستیم .
محمد آئینی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از یکی از شرکت های بزرگ تولید لوازم خانگی در استان البرز افزود: هرچند تاکنون گام های بلندی برای ورود کالاهای ایرانی به بازارهای جهانی برداشته شده اما باید با نوآوری و ارتقای بیشتر کیفیت ، جای پای این محصولات در بازارهای جهان محکم تر و گسترده تر شود.

وی ادامه داد: با دقت در شعارهای نوروزی رهبر معظم انقلاب می توان دریافت که اقتصاد، تولید ایرانی، حمایت از صنعت و افزایش کیفیت محصولات داخلی برای معظم له اهمیت فراوان داشته و بر این موضوع تاکید دارند.

عضوشورای معاونان سازمان ملی استاندارد ایران گفت: امسال که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است همه باید از تولید محصولات با کیفیت داخلی حمایت کنند.


آئینی اظهار کرد: در زمان حاضر با رشد کیفی لوازم خانگی ایرانی، این محصولات قابل رقابت در عرصه جهانی بوده و باید نام و برند ایران در تمام بازارهای خاورمیانه، آسیا و اقیانوسیه،اروپا و دیگرکشورهای دنیا بیش از پیش بدرخشد.

وی گفت : با اهتمام دولت سیزدهم و ریاست سازمان ملی استاندارد، عضویت کشورمان پس از سه دهه در اتحادیه تائید مجوزهای بین‌المللی آسیا و اقیانوسیه زمینه‌ ورود ایران به بازارهای جهانی و تجارت با دنیا فراهم شده است.

استان البرز دارای سه هزارو۷۶۰ واحد تولیدی و صنعتی است که ۵۰۰ واحدآنها شاخص و صادره کننده هستند.
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما