سهم برندهای ایرانی در بازار لوازم خانگی رشد داشته است

1399/02/02

سهم برندهای ایرانی در بازار لوازم خانگی رشد داشته است
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مرکز استان البرز در گذشته حدود 90 درصد بازار لوازم خانگی را اجناس خارجی تشکیل می دادند اما امروز سهم لوازم خانگی ایرانی از بازار لوازم خانگی ایران به بیش از 60 درصد رسیده که این کالاها تولیدات داخل هستند.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، اسدالله غلامرضایی ضمن تحلیل بازار در سال گذشته ادامه داد: قیمت ها در بازار سال قبل به مانند سال های گذشته وابسته به نوسانات بازار ارز بود اما عمده ترین تفاوت سال 98 به نسبت سنوات گذشته اشباع بازار از کالاهای ایرانی بود.

وی افزود: خوشبختانه سال گذشته حمایت مردم و دولت از تولیدات ایرانی به نسبت گذشته بیشتر شده بود و همین عامل موجب ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان و نیز افزایش کیفیت محصولات شد. حال می بینیم که سهم لوازم خانگی ایرانی از بازار لوازم خانگی ایران سهم خوبی است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی کرج با بیان این که محصولات داخلی به کشورهای دیگر صادر می شود گفت: در حال حاضر کالای ایرانی توان رقابت با موارد مشابه خارجی را دارد و پیش بینی می شود سال جاری بازار لوازم خانگی در اختیار تولیدات ایرانی قرار بگیرد.

غلامرضایی در پایان افزود: علی رغم نکات مثبتی که در خصوص بازار لوازم خانگی ایران وجود دارد اما امیدواریم با کنترل بازار ارز ضمن ایجاد ثبات در قیمت ها قدرت خرید مردم نیز افزایش پیدا کند.

ال کا ایران

برچسب ها:

لوازم خانگی ،تولید 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما