کشف انبار احتکار لوازم خانگی در بیرجند

1401/03/22

کشف انبار احتکار لوازم خانگی در بیرجند
رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان‌جنوبی از کشف انواع لوازم خانگی احتکار شده در شهرستان بیرجند به ارزش ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، سرهنگ جواد بخشی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان اخباری مبنی بر احتکار انواع لوازم خانگی در منزلی واقع در سطح شهرستان بیرجند دریافت کردند که سریعا موضوع پیگیری و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران با انجام تحقیقات تخصصی پلیسی محل کالاهای احتکار شده را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از این محل انواع لوازم خانگی شامل گاز، یخچال، اسپیلت، ماشین لباسشویی، ظرفشویی و غیره را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای احتکار شده را بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم را دستگیر و به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی کردند.

بخشی خاطرنشان کرد: اجرای طرح مبارزه با احتکار کالا یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف مأموریتی فرماندهی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش‌ها با پلیس ضروری است.

فارس