پرفروش ترین مایکروویو سامسونگ در بازار

1402/05/28

پرفروش ترین مایکروویو سامسونگ در بازار
سامسونگ توانسته سهم عمده‌ای از بازار لوازم خانگی را در بسیاری از بازارهای جهانی به ویژه بازار آمریکا از آن خود کند.
به‌گونه‌ای که با گرفتن 19.9 درصد از بازار فروش این کشور توانسته با پیشی گرفتن از ویرپول آمریکا و ال‌جی الکترونیک در رتبه اول قرار بگیرد. کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین مایکروویو سامسونگ در بازار را معرفی می‌کند؛

مایکروویو سامسونگ مدل 40LIT

قیمت این مایکروویو در لحظه تهیه گزارش 9 میلیون تومان است. این محصول با ظرفیت 40 لیتر و توان مصرفی 900 وات طراحی شده است و یکی از بهترین محصولات تولید شده برند سامسونگ به‌شمار می‌رود. این دستگاه دارای 18 برنامه پخت متنوع است که کارایی و عملکردی متنوع را در آماده‌سازی غذا برای کاربران به ارمغان می‌آورد. برنامه‌های آن شامل پخت سالم، سیب‌زمینی، گرم نگهداشتن غذا در دو درجه بالا و پایین، پخت کبابی اتوماتیک، گریل کردن مرغ و گوشت، درست کردن پاپکورن و اسنک است.

با استفاده از پنل لمسی تعبیه شده بر روی محصول می‌توان برنامه‌های پخت را برحسب نیاز انتخاب کرد. از قابلیت‌های این مایکروویو می‌توان به قابلیت ذوب کردن اشاره کرد که با استفاده از آن می‌توان مواد مختلف همچون شکر، کره، شکلات را ذوب کرد و انواع کیک و دسر را در مدت زمان کوتاه‌‌تری تهیه کرد. سیستم یخ‌زدایی از دیگر قابلیت‌های این دستگاه است که به کاربران امکان می‌دهد مواد غذایی منجمد همچون گوشت و ماهی را بلافاصله پس از خارج کردن از فریزر استفاده کنند.

مایکروویو سامسونگ مدل MG402MADXBB

قیمت این محصول 9 میلیون تومان است. این محصول با مجهز بودن به فناوری توزیع سه‌گانهTriple Distribution System حرارت را از سه جهت بر مواد‌غذایی درون محفظه پخش می‌کند و سبب می‌شود تا همه قسمت‌های آن و حتی بخش‌های درونی مواد غذایی بطور یکسان و یکنواخت پخته شود. ظرفیت این دستگاه 40 لیتر بوده و از 7 برنامه پخت خودکار پشتیبانی می‌کند. از امکانات دیگر دستگاه می‌توان به قابلیت کبابی و گریل کردن گوشت و دیگر مواد غذایی اشاره کرد که به وسیله آن مواد غذایی مختلف را با کمترین میزان استفاده از روغن می‌توان فراهم آورد.

این دستگاه با مجهز بودن به حالت اقتصادی ECO مصرف انرژی و هزینه‌های مرتبط با آن را تا 40 درصد کاهش می‌دهد. سیستم یخ زدایی آن به کاربران امکان می‌دهد تا انواع نان، مرغ، گوشت و ماهی را در کمترین زمان ممکن نرم و آب کنند. قابلیت ماست‌سازی و خمیرسازی از دیگر امکانات این دستگاه بوده که به وسیله آن می‌توان در خانه خمیر مورد نیاز نان، پیتزا و انواع پیراشکی را فراهم آورد.

مایکروویو سامسونگ MS405MADXBB

قیمت این مایکروویو 15 میلیون و 200 هزار تومان است. سامسونگ این مدل را در وزن 18 کیلوگرم و با ظرفیت 40 لیتر طراحی کرده است. این محصول دارای 5 برنامه پخت متنوع و قابلیت گرم کردن و یخ زدایی بوده که به وسیله آن می‌توان انواع مواد غذایی همچون جوجه، سبزیجات، غذاهای نیمه آماده و غیره را فراهم آورد. قابلیت یخ‌زدایی این دستگاه به کاربران امکان می‌دهد تا زمان‌هایی که وقت کافی برای پخت و پز ندارند، مواد غذایی خارج شده از فریزر همچون مرغ، گوشت، ماهی و نان را به سرعت استفاده کنند. این محصول با مجهز بودن به قابلیت قفل کودک، ایمنی را برای خانواده‌ها به همراه می‌آورد.

از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به امکان پخت انواع کیک، شیرینی و بیسکوییت اشاره کرد. با استفاده از این مایکروویو می‌توان انواع سبزیجات همچون بروکلی، کلم، قارچ، اسفناج، هویج و غیره را در مدت زمان کم 10 الی 15 دقیقه آبپز کرد. همچنین، برای پخت کامل موادی مثل گوشت، مرغ، ماهی به مدت زمان بیشتری حدود 20 الی 30 دقیقه زمان نیاز است.

مایکروویو سامسونگ مدل SAMI 6

قیمت این مایکروویو 41 میلیون و 500 هزار تومان است. سامسونگ این مدل را به یک حسگر هوشمند مجهز کرده است که می‌تواند مدت زمان مورد نیاز برای پخت هر ماده غذایی متفاوت را به صورت خودکار مشخص کند. قابلیت گریل یا کبابی کردن این دستگاه با توان 1500 واتی گرما و حرارت را به صورت یکنواخت در مواد غذایی پخش می‎‎کند تا فضای درونی و بیرونی آن به صورت کامل مغز پخت شود.

قابلیت کانوکشن تعبیه شده بر روی این محصول، آن را کاملا شبیه به یک فر اجاق‌گاز کرده است که می‌توان به وسیله آن غذاهایی نظیر پیتزا، پاستا، لازانیا و کیک را به راحتی فراهم آورد. قابلیت HotBlast یک روش جدید در آشپزی بوده که حرارت زیاد را به صورت مستقیم بر روی غذا پخش می‌کند و مدت زمان پخت‌وپز را کاهش می‌دهد و بدین‌گونه ظاهر غذا کاملا ترد شده و داخل آن آبدار باقی می‌ماند. تکنولوژی اسلیم فرای Slim Fry به کاربران امکان می‌دهد تا غذاهای سرخ‌کردنی همچون سیب‌زمینی را با استفاده از کمترین مقدار روغن، با طعمی خوش و لذیذ تهیه کنند.
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما