قیمت انواع بخارگر تفال

1402/09/20

قیمت انواع بخارگر تفال
این روزها بخارگر یا به اصطلاح عام، اتو بخار ایستاده به دلیل راحتی استفاده و کارایی بالا، به لوازم خانگی محبوب بازار تبدیل شده است.
تفال نیز به عنوان یکی از برندهای پیشرو با عرضه انواع مختلف بخارگر تفال توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند. بخارگرها با تبدیل آب داخل مخرن به بخار، سبب شل شدن بافت منسوجات شده و چین و چروک لباس‌ها را به سرعت و بدون اتو کردن از بین می برند.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت لوازم خونگی، جدیدترین مدل‌های بخارگر تفال را بررسی و معرفی می‌کند.

بخارگر تفال مدل IT3420

بخارگر تفال مدل IT3420 یکی از مدل‌های جدید برند تفال در حوزه بخارگرها محسوب می‌شود. این مدل بخارگر به صورت ایستاده طراحی شده است و ارتفاع آن بر اساس نیاز مشتری قابل تنظیم است. داشتن چوب لباسی باعث شده است که کار با هر نوع لباسی برای خریداران آسان شود.

مخزن یک و نیم لیتری این بخارگر می تواند بخار آب مورد نیاز برای یک ساعت اتوکشی را فراهم کند. بدنه سرامیکی و سیستم ضد رسوب IT3420 را به یک مدل محبوب در بازار تبدیل کرده است. بخارگر تفال مدل IT3420 هم اکنون به قیمتی حدود 5 میلیون و 499 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بخارگر تفال مدل DT8230

بخارگر DT8230 از طراحی مینیمال نسبت به سایر مدل های بخارگر تفال بهره می‌برد. این مدل بدنه ایستاده و چوب لباسی ندارد اما از تمام تکنولوژی‌های مدرن بخارگرهای امروزی بهره برده است. مخزن آب کوچک 190 میلی لیتری باعث سبکی فوق العاده این بخارگر شده است اما این مخزن به راحتی قابل پر شدن است.

این بخارگر تنها در 25 ثانیه آماده استفاده می‌شود و جزو بخارگرهای پرقدرت بازار است. سیستم ضد چکه، رسوب‌زدا و خاموشی اتوماتیک نیز در این بخارگر مورد استفاده قرار گرفته است.

بخارگر دستی تفال مدل DT8230 به قیمتی حدود 4 میلیون و 399 هزار تومان در بازار لوازم خانگی ایران به فروش می‌رسد.

بخارگر سفید تفال

بیشتر مدل‌های بخارگر تفال در رنگ مشکی و تیره به بازار عرضه شده است اما علاقمندان به رنگ های روشن نیز می توانند یک مدل متفاوت بخارگر از این برند مطرح را تهیه کنند. بخارگر تفال مدل IT2460 در رنگ سفید و با جدیدترین امکانات به بازار عرضه شده است.

اگرچه این مدل به صورت ایستاده طراحی شده است اما یک مدل جمع و جور است که فضای کمی را اشغال می کند. در عین حال دارای یک میز اتو با قابلیت تنظیم در زاویه های مختلف است که کار او کشیدن را برای شما آسان می کند. این بخارگر نیز دارای مخزن یک و نیم لیتری است که آب مخرن در 40 دقیقه به جوش آمده و به بخار تبدیل می‌شود.

اگر شما هم به دنبال خرید یک بخارگر متفاوت و کارا هستید، می توانید مدل IT2460 تفال را به قیمتی حدود 4 میلیون و 799 هزار تومان خریداری کنید.

بخارگر حرفه ای تفال

بخارگر تفال مدل IT2461 هم در مغازه های فروش لباس و هم در منازل به راحتی قابل استفاده است. طراحی و امکانات حرفه‌ای این مدل باعث شده است که بین کاربران حرفه‌ای و کاربران عادی به یک میزان محبوب شود. این بخارگر نیز به صورت ایستاده طراحی شده و به دلیل قابل تنظیم بودن پایه‌های آن برای انواع لباس قابل استفاده است.

یکی از ویژگی‌های این مدل بخارگر تفال داشتن دستکشی است که باعث می‌شود خطر سوختگی توسط بخار در حین استفاده به حداقل برسد. همچنین این مدل دارای یک برس پارچه‌ای نیز هست که به صاف شدن و رفع چین و چروک‌های لباس کمک می‌کند.

بخارگر تفال مدل IT2461 هم اکنون به قیمتی حدود 5 میلیون و 899 هزارتومان در بازار لوازم خانگی به فروش می‌رسد.

سریع‌ترین بخارگر تفال

بخارگر تفال مدل IT8490 را می توان سریعترین بخارگر تفال نامید. این بخارگر با اینکه به مخرن بزرگ 1.3 لیتری مجهز است اما در 45 ثانیه کاملا آماده کار می شود. این بخارگر تفال با توجه به نوع طراحی و امکانات موجود، می تواند کارایی لازم را برای هر نوع استفاده‌ای داشته باشد.

این بخارگر در کنار خود یک میز اتو دارد که زاویه و شکل قرارگیری آن کاملا قابل تنظیم است. این سری از بخارگرها جنس پلاستیکی دارند و همین موضوع باعث سر خوردن راحت روی لباس شده و به کار اتوی لباس‌ها سرعت بیشتری می‌دهد.

بخارگر تفال مدل IT8490 با قیمتی حدود 7 میلیون و 999 هزار تومان به بازار عرضه شده است.

برچسب ها:

قیمت بخارگر تفال 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما