لوازم خانگی پارس به قزوین می رود

1403/02/03

لوازم خانگی پارس به قزوین می رود
امیر محمد ال یمین مدیرعامل مجموعه لوازم خانگی پارس در این خصوص اظهارداشت: در راستای اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر انتقال دفاتر شرکت‌های دولتی و دارای سهام دولتی به محل کارخانه‌ها، شرکت لوازم خانگی پارس به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه تولید محصولات خانگی در اقدامی مسئولانه، نسبت به برنامه‌ریزی برای انتقال هر چه سریعتر دفاترشرکت به محل کارخانجات پارس در استان قزوین اقدام کرده است.

وی بیان کرد: این اقدام در راستای تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه و سیاست‌های دولت در زمینه حمایت از تولید ملی، تمرکززدایی و عدالت اجتماعی صورت می‌گیرد و منافع متعددی برای ذینفعان مختلف به همراه خواهد داشت.

آل یمین تصریح کرد: حمایت از تولید ملی و رونق اقتصادی استان قزوین با تمرکز فعالیت شرکت در محل کارخانه محقق می شود و امیدواریم با این کار شاهد رشد و شکوفایی بیشتر این مجموعه صنعتی و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای جوانان استان قزوین باشیم.

این مدیر صنعتی یادآورشد: انتقال دفاتر واحدهای صنعتی به شهرستان‌ها، از تمرکز فعالیت‌های اقتصادی در تهران کاسته و به توزیع عادلانه ثروت و فرصت‌ها در سراسر کشور کمک می‌کند.

آل یمین گفت: با نزدیک شدن محل دفاتر واحدهای صنعتی به محل کارخانه، امکان ارتباط صمیمی‌تر و پاسخگویی سریع‌تر به نیازها و دغدغه‌های کارکنان، سهامداران و مشتریان فراهم خواهد شد.

وی افزایش بهره‌وری و چابکی سازمانی را از دیگر مزایای این کار برشمرد و اظهارداشت: کاهش بروکراسی اداری و اطمینان از تعامل رو در رو، تسریع در انجام امور و ارتقای کارایی مجموعه از ذدیگر مزیت های انتقال دفاتر مجموعه لوازم خانگی پارس به قزوین خواهد بود.

آل یمین کارخانجات لوازم خانگی پارس را پیشرو در تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه دانست.

برنا

برچسب ها:

لوازم خانگی پارس 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما