در دنیای صنعتی و تکنولوژیک امروزی خیلی از کمپانیها معتقد هستند فعالیت و تمرکز بر روی برند سازی اهمیت بیشتری نسبت به فعالیت بر روی تولید محصول دارد. زیرا هر چقدر هم در تولید قدرتمند شوید اگر نتوانید برند شوید، محصولات و خدمات شما جایگاهی در بازار پیدا نخواهند کرد.
در زمان انقلاب صنعتی تمام راز موقیت در تولید انبوه بود اما در تجارت مدرن خیلی معتقد هستند که برند حرف اول را میزند و خواهد زد. خیلی از کمپانیها در دنیا وجود دارند که اصلا کار تولید را انجام نمیدهند اما بدانید موفقیت از آن کسانی هست که صاحب نام برتر یا برند میباشند.
از صنعت تبلیغات به عنوان یکی از کارآمدترین ابزارهای معرفی و شناساندن خدمات، محصولات هر شرکت یاد میشود که تحقق این اصل مهم به کار علمی، کارشناسانه و تخصصی نیاز دارد و در برندسازی نیز باید به تناسب بازار هدف و نوع فعالیت باید تبلیغ مناسب و در خور آن انجام شود.