درباره ما
چرا دنیای لوازم خانگی؟

سالهاست که صنعت لوازم خانگی ایران تشنه خروج از دایره محدود تکنولوژی و دانش کهنه خود است. مدت‌هاست میراثی که از قبل در این صنعت اندوخته شده بین فعالان و تولیدکنندگان صنعت لوازم خانگی کشور در حال دست به دست شدن است و دریغ از تکنولوژیی نوین که توانسته باشد بر قطار کهنه تولید این صنعت سوار شده و روحی تازه در جان بازار و صنعت لوازم خانگی ایران دمیده باشد.
صنعت لوازم خانگی ما قدیمی است، اما مهم‌تر از آن کهنه و فرسوده است. صنعتی ریشه‌دار با قدمتی بیش از نیم قرن که گرفتار تکنولوژی قدیمی، مدیریت ناکارآمد، تحریم، قاچاق، رشد قارچ‌گونه واحدهای تولیدی و ... است. صنعتی که با تمام این مشکلات سالانه حدود 300 میلیون دلار ارزآوری برای کشور به همراه دارد که به اعتقاد کارشناسان در صورت رفع مشکلات و موانع این مبلغ می‌تواند تا سقف دو میلیارد دلار افزایش پیدا کند.
طی سال‌های اخیر محدودیت‌های بین‌المللی و تحریم از یک سو و فرسودگی خطوط تولید لوازم خانگی از سوی دیگر باعث شده صنعت لوازم خانگی کشور از رقبای خود عقب افتاده و فرصت‌های زیادی را برای حضور در بازارهای بین‌الملی از دست بدهد. فرصتی که حالا به یمن برجام در اختیار مدیران و مسوولان قرار گرفته تا صنعت لوازم خانگی ایران نشان دهد که هنوز نفس می‌کشد.
صنعت لوازم خانگی ایران اینک در برابر یک چالش بزرگ و فرصت مناسب قرار دارد و آن جهانی شدن و حضور در بازارهای بین‌المللی است. بزرگان و دلسوزان این صنعت خوب می‌دانند که برای بهبود کیفیت تولیدات خود و حضور در بازارهای جهانی، اگر از فرصت پیشرو برای ارتقاء تکنولوژی، نوسازی خطوط تولید، بهبود فضای کسب و کار، ریشه‌کن کردن قاچاق سازمان یافته، ادغام واحدهای کوچک و توسعه واحدهای صنعتی، سرمایه‌گ‌ذاری مناسب و اصولی استفاده نشود، به آسانی گوی رقابت را به دست حریفان بزرگ و مدعی خود خواهند داد و باید برای همیشه با بازارهای جهانی خداحافظی کنند.
پایگاه خبری دنیای لوازم خانگی برآن است تا با بررسی بازارها، معرفی محصولات، انعکاس نیاز مخاطبان و انتقال آن به تولیدکنندگان، تحلیل چالش‌ها، معرفی فرصت‌‌ها، بیان دغدغه‌ها و مشکلات فعالان این صنعت بتواند پلی میان مصرف‌کننده، تولیدکننده و مسوولان مربوطه باشد تا بتواند نقش خود را در این مهم ایفا کند.
هدف از فعالیت این پایگاه خبری ارائه و معرفی دانش و تکنولوژی روز صنعت و بازار جهانی لوازم خانگی است تا بتوانیم در حد بضاعت تولیدکنندگان را در جهت ارتقا کیفی تولیدات خود و افزایش رضایت مشتریان کمک‌رسانی کنیم.
ما، خود را جزئی از خانواده بزرگ صنعت لوازم خانگی دانسته و از هرگونه پیشنهاد، راهنمایی و انتقاد صمیمانه استقبال می‌کنیم. به امید روزی که این رسانه بتواند در ماموریت و اهداف خود سربلند بیرون آید.


پایگاه خبری دنیای لوازم خانگی


دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی


صاحب امتیاز و مدیر مسوول: خدیجه رئیسی نافچی

شماره ثبت پروانه انتشار: 79130


شماره تماس: 22853114-22876916

آدرس: ابتدای پاسداران، خیابان گل نبی، پلاک54، واحد4