رونمایی از دو محصول جدید کنوود در کنفرانس 2023 دبی

1402/07/09

رونمایی از دو محصول جدید کنوود در کنفرانس 2023 دبی
پس از معرفی رسمی رادیانت به عنوان یک برند مستقل در صنعت لوازم خانگی ایران در سمینار 2023 دبی، لوازم خانگی کنوود نیز از دو محصول جدید خود رونمایی کرد. این برند قرار است از این پس به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های رادیانت در بازار کشور فعالیت کند.
پس از معرفی رسمی برند رادیانت در کشور امارات و معرفی برنامه های آن برای بازار لوازم خانگی ایران، کنفراس دبی 2023 کنوود با حضور اصحاب رسانه و همچنین نمایندگان فروش رسمی محصولات کنوود در کشور امارات متحده عربی برگزار و طی این مراسم از دو محصول جدید برند کنوود نیز رونمایی شد.

کنوود یکی از برندهای نام آشنای بازار لوازم خانگی جهان و ایران است که محصولات آن در ایران عرضه می شود، به عبارت دیگر تنها برند اروپایی حال حاضر کشور است که تولیدات آن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

ماشین ظرفشویی سری lenon

ماشین ظرفشویی جدید کنوود از سری لنون (lenon) بوده و دارای سه سبد شستشو است. این ماشین ظرفشویی 14 نفره است و به دلیل برخورداری از رده مصرف انرژی A++ در لیست ماشین ظرفشویی های کم مصرف بازار قرار می گیرد.

ماشین ظرفشویی تازه وارد کنوود از طراحی ساده و مدرن برخوردار بوده و با یک صفحه نمایشگر ال ای دی تمام لمسی به فروش می رسد. امکان سفارش این مدل در دو رنگ سفید و نقره ای فراهم شده و با سایر وسایل آشپزخانه هارمونی دارد. از دیگر امکانات این مدل می توان به 12 برنامه شستشو و قابلیت هایی نظیر پیش شستشو pre wash، قفل کودک، شستشوی سریع و صدای کم (42 دسی بل) اشاره کرد.

ماشین لباسشویی سری SOHO کنوود

ماشین لباسشویی جدید کنوود در سری SOHO قرار می گیرد و قرار است با دو ظرفیت 9 و 8 کیلوگرمی روانه بازار شود. استفاده از درب سفینه ای و نیز صفحه نمایشگر تمام لمسی باعث شده تا مدرن و به روز به نظر برسد. دور موتور این دو نسخه 1400 دور بر دقیقه است و دست کاربر به لطف 16 برنامه اصلی و 5 برنامه کمکی برای تنظمیات باز است.

رده انرژی این مدل ها A+ بوده و همانند ماشین ظرفشویی تازه وارد این شرکت در لیست محصولات کم مصرف قرار می گیرد. برای آن دسته از افرادی که صدای زیاد ماشین لباسشویی آزاردهنده است، این دو نسخه می تواند گزینه مناسبی باشد. از برنامه و امکانات لباسشویی های سری SOHO می توان از فناوری شستشوی بهداشتی، اندازه گیری خودکار ظرفیت لباس و …نام برد.

کولرگازی جدید پاکشوما

یکی دیگر از محصولات جدیدی که در کنفراس دبی رونمایی شد، کولر گازی پاکشوما بود که با ظرفیت 24 هزار ارائه می شود و دارای رده انرژی A است. کولر گازی سرد و گرم پاکشوما بسیار بی صدا بوده و برای محافظت در برابر خوردگی و زنگ زدگی مجهز به پره های طلایی شده است. اکثر کولرهای جدید با قابلیت رطوبت زایی ارائه می شوند و محصول تازه وارد پاکشوما نیز از این ویژگی بهره برده است.

افزایش رطوبت در یک محیط می تواند سطح کیفی زندگی افراد و حتی تنفس را با مشکل مواجه کند. اهمیت این فناوری در مناطقی از کشور که با رطوبت زیاد دست و پنجه نر می کنند، بیشتر مشخص می شود. حالت رطوبت گیر این کولر گازی می تواند میزان رطوبت محیط را به خوبی مدیریت کرده و حتی به تعدیل دمای هوا، تصفیه آن و گردش هوای مطلوب کمک کند.

شرکت کنوود به عنوان یکی از برندهای زیر مجموعه رادیانت شناخته می شود و به عبارت دیگر تنها برند اروپایی حاضر در کشور است که محصولات آن با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر ارائه می شوند.

قطعات محصولات کنوود از اروپا وارد کشور شده و سپس در کشورمان مونتاژ و به بازار لوازم خانگی کشور عرضه می‌شود. همکاری برندهای ایرانی با شرکت های معتبر خارجی می تواند زمینه ساز پیشرفت صنعت لوازم خانگی کشور باشد و دسترسی مشتریان به کالاهای با کیفیت را امکان پذیر کند.

ال کا ایران