راهنمای خرید هود با بهترین قیمت

1402/09/27

راهنمای خرید هود با بهترین قیمت
هود یکی از وسیله‌های ضروری برای تهویه هوا و هدایت بو بوده که علاوه‌ بر کارایی فوق‌العاده، تأثیر بسیار زیادی در زیبایی دکوراسیون داخلی آشپزخانه دارد.
این وسیله ضروری با خارج کردن چربی، رطوبت، دود و... هنگام پخت غذا، آشپزخانه‌ای عاری از بو را ایجاد می‌کند. بد نیست بدانید که برندهای مختلف تولید کننده لوازم خانگی با ساخت هودهایی در طرح‌ها، مدل‌ها و کارایی متنوع علاوه بر پاکسازی فضا، آشپزخانه را زیباتر می‌کنند. اگر قصد خرید هود برای آشپزخانه منزل جدید خود دارید و یا اقدام به تغییر دکوراسیون کرده‌اید بهتر است در ادامه با ما همراه باشید تا در خرید هود با مشکل مواجه نشوید.

انتخاب گزینه مناسب برای هود می‌تواند در روشنایی موثر اجاق گاز و داشتن نور کافی هنگام آشپزی نیز کمک شایانی کند، همچنین از مکش فوق‌العاده‌ای برخوردار است؛ بنابراین در هنگام خرید هود توصیه می‌کنیم موارد مختلفی مانند قدرت مکش، ابعاد، شکل ظاهری، تعداد چراغ و... را در نظر بگیرید.

خرید هود و آشنایی با انواع آن

امروزه اکثر تولیدکنندگان لوازم خانگی محصولات متنوعی را در طرح‌ها و مدل‌های مختلف تولید کرده‌اند و این موضوع خرید و انتخاب را برای کاربران دشوار کرده است. به همین دلیل ما قصد داریم انواع هود را معرفی کنیم تا بتوانید بر اساس نیاز خود گزینه مناسبی را انتخاب کنید.

هود توکار: این هود در بالای گاز و درست زیر کابینت نصب می‌شود و فضای بسیار کوچکی را اشغال می‌کند. در صورتی که نیاز به فضای بیشتری داشته و علاقه‌ای به دیده شدن هود ندارید بهتر است هود توکار را خریداری کنید.

هود تلسکوپی: هودهای تلسکوپی یا کشویی از جدیدترین مدل‌های زیرکابینتی بوده و به صورت کاملاً مخفی نصب می‌شود. تفاوتی که با مدل‌های دیگر دارد قرارگیری موتور هود داخل کابینت بوده و یک پنل متحرک برای جلو کشیدن هود هنگام استفاده تعبیه شده است. از مزایای این مدل می‌توان به فیلتر قابل شستشو، فضای کم، قیمت مناسب و... اشاره کرد.

هود زیر کابینتی: این هودها به قسمت زیرین کابینت متصل شده و لازم است هنگام خرید هود زیرکابینتی به اندازه و فاصله کابینت از گاز توجه شود. از مزایای این مدل می‌توان به قیمت مناسب، نصب راحت و... اشاره کرد.

هود آشپزخانه شومینه‌ای: از نظر ظاهری این هودها شبیه قیف هستند که روی دیوار و یا سقف نصب شده و فضای زیادی را نسبت به مدل‌های زیر کابینتی در اختیار افراد قرار می‌دهند. این هودها با نام هود کلاسیک و فلت نیز شناخته می‌شوند و بایستی کابینتی بالای گاز وجود نداشته باشد. از مزایای خرید هود آشپزخانه شومینه‌ای می‌توان به قیمت مناسب، قدرت مکش فوق‌العاده، سنسور تشخیص دود، صدای کم و... اشاره کرد.

هود آشپزخانه مورب: یکی از هودهای محبوبی که امروزه در تمام خانه‌های مدرن به چشم می‌خورد مدل مورب بوده که پس از نصب زاویه 45 درجه‌ای را با گاز ایجاد کرده و قدرت مکش فوق‌العاده بالا و صدای کمی دارند، همچنین فیلتر این هودها قابلیت تعویض دارد و ظاهر زیبای آن توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

هود جزیره‌ای: برای افرادی که اجاق‌ گازشان را وسط آشپزخانه قرار می‌دهند یا مکان قرارگیری هود به صورتی‌ است که امکان نصب روی کابینت و یا دیوار وجود ندارد، توصیه می‌کنیم هود مدل جزیره‌ای خریداری کنند؛ زیرا این هود از سقف آویزان شده و شکلی استوانه‌ای، مکعبی یا کروی دارد و همچنین به دلیل ظاهر زیبا و فیلتر زغالی نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

بهترین برندهای هود

همان‌طور که می‌دانید برندهای متنوعی محصولات باکیفیتی را تولید کرده‌اند و این موضوع انتخاب و خرید را برای شما دشوار کرده است، از این ‌رو در زیر چند نمونه از برندهای محبوب را معرفی کرده‌ایم:

هود کن: یکی از برندهای موفق ایرانی که از سال 1362 فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته جزء برترین برندهای تولید کننده هود با استاندارد ایزو 9001 به شمار آید هود کن است. شما می‌توانید انواع مدل‌های مختلف هود کن را متناسب با دکوراسیون داخلی آشپزخانه خود انتخاب کنید و از دوام و کیفیت این برند فوق‌العاده لذت ببرید.

هود بیمکث: این برند با شعار زندگی بیمکث ادامه دارد، انواع هود را در مدل‌های محبوبی تهیه کرده است تا کاربران بتوانند از قدرت فوق‌العاده و مکش بی‌نظیر آن بهره برده و آشپزخانه‌ای بدون دود و چربی داشته باشند.

هود استیل البرز: به احتمال زیاد نام استیل البرز را به فراوانی شنیده‌اید؛ زیرا این برند قدیمی مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید شده است، از این ‌رو طرفداران بسیار زیادی دارد. همچنین این برند فوق‌العاده محصولات خود را در مدل‌ها و انواع مختلفی تولید می‌کند تا همه کاربران بتوانند مطابق با نیاز و سلیقه خود گزینه مناسبی را خریداری کنند.

هود داتیس: برند داتیس نیز همانند سایر برندهای معرفی شده در لیست، هودهای پر قدرتی را در طرح‌های مختلف تولید کرده است. در صورتی‌ که به دنبال هود مخفی هستید این گزینه می‌تواند انتخاب مناسب‌تری باشد.

برای آسایش اهالی خانه بهتر است آشپزخانه‌ای مجهز و زیبا داشته باشید، برای این کار انتخاب هود مناسب با ویژگی‌ها و امکانات فوق‌العاده و همچنین ظاهری شکیل بسیار موثر است. به همین دلیل لازم است یکی از برندهای محبوب و پرطرفدار مانند هود کن را برای آشپزخانه خود خریداری کرده و کیفیت را در کنار محیطی زیبا تجربه کنید.

خرید هود با بهترین قیمت

هودها به ‌عنوان یکی از وسیله‌های ضروری آشپزخانه علاوه ‌بر پاکسازی محیط و تهویه بو، چربی، مواد آلوده و... فضای زیبایی نیز در آشپزخانه ایجاد می‌کنند. این وسیله کاربردی در انواع و مدل‌های مختلفی مانند شومینه‌ای، جزیره‌ای، زیر کابینتی و... تولید می‌شود و شما می‌توانید با توجه به فضای آشپزخانه مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

فروشگاه کالاشهر یکی از بزرگ‌ترین واردکنندگان محصولات آشپزخانه بوده که با ایجاد شرایطی راحت برای خرید فر، هود و... توانسته است خرید محصولات اورجینال را به همراه گارانتی معتبر با قیمتی مناسب برای همه کاربران در سراسر ایران فراهم کند. در این فروشگاه تمامی محصولات در تنوعی بی‌نظیر از برندهای مطرح دنیا به فروش می‌رسند و به دلیل عرضه مستقیم و بدون واسطه این محصولات قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به سایر فروشگاه‌ها دارند؛ بدین صورت خریدی آسان و بدون دغدغه را در کالا شهر تجربه کرده و سالیان سال از محصولات با کیفیت آن استفاده کنید.

همشهری