آمازون فروشگاههای لوازم خانگی راه اندازی می کند

1397/03/06

به منظور کمک به فروش آنلاین
آمازون فروشگاههای لوازم خانگی راه اندازی می کند
غول تجارت الکترونیک دنیا یعنی آمازون به دنبال تاسیس فروشگاه‌های لوازم خانگی و مبلمان است. این فروشگاه در واقع می‌تواند به کمک فروشگاه آنلاین آمازون بیاید تا مشتریان بتوانند قبل از سفارش آنلاین، آنها را ببینند و حس کنند.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، به غیر از فروشگاه لوازم خانگی، ظاهرا آمازون به دنبال راه‌اندازی فروشگاه‌هایی مانند اپل است که تمرکز آنها روی دستگاه‌های الکترونیکی مثل اسپیکرهای هوشمند خانگی آمازون اکو و سرویس پخش ویدیوی پرایم‌ویدیو است.
آمازون حتی می‌خواهد با استفاده از تکنولوژی‌هایی مانند واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده، به مشتریان کمک کند تا آنها بتوانند محصولی که انتخاب می‌کنند را در خانه خودشان و قبل از خرید، کنار دیگر لوازم خانگی خود ببینند!
البته این شایعات فعلا در حد ایده هستند و خود آمازون فعلا راجع به آنها سکوت کرده است. آمازون فعلا در حال بررسی و آزمایش سرویس AmazonGo است که مشتریان از طریق آن می‌توانند در هر فروشگاهی، بدون منتظر ماندن در صف پرداخت و از طریق یک برنامه، مبلغ اجناس خود را به صورت اینترنتی پرداخت کنند.
طبق گزارش یکی از مجلات محلی کره شمالی (DailyNK)، شهروندان کره شمالی اخیرا علاقه زیادی به فناوری‌ها و نوآوری‌های صنعت لوازم خانگی پیدا کرده‌اند. آنها مخصوصا به دنبال محصولات کشور همسایه خود یعنی کره جنوبی هستند! این اتفاق می‌تواند باعث به وجود آمدن یک طبقه متوسط اجتماعی جدید شود که خواهان لوازم باکیفیت و خوش ساخت در خانه‌هایشان هستند.
البته همانطور که احتمالا می‌دانید، قوانین کره شمالی بسیار سخت‌گیرانه است و این قوانین مخصوصا درباره دشمن دیرینه یعنی کره جنوبی، بدتر هم می‌شود.
مجله DailyNK در گزارش اختصاصی خود می‌نویسد که با وجود همه تهدیدها و روابط تیره میان دو کشور، افرادی هستند که به صورت مخفیانه می‌توانند لوازم خانگی ساخت کره جنوبی را به خانه‌های مردم کره شمالی بیاورند. البته این عملیات که از جنبه قوانین کره شمالی، قاچاق محسوب می‌شود، لایه‌های امنیتی زیادی دارد و بعضا ممکن است شامل سه یا چهار کد و رمز امنیتی شود!

برچسب ها:

آمازون 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما