1397/11/17

رباتی جالب که برنامه ریزی آن با شماست
امروزه می‌توانید رباتی کاملاً شخصی داشته باشید و با یادگیری دانش برنامه نویسی این ربات خانگی را برنامه ریزی کنید.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، این روز‌ها ربات‌های خانگی در بسیاری از موارد از جمله برای جارو کردن خانه، سرگرم کردن انسان‌ها و حتی حیوان‌های خانگی، چمن زنی و مواردی از این دست به انسان‌ها کمک می‌کنند، اما تمامی آن‌ها به وسیله شرکت‌های سازنده ربات تولید می‌شوند و دارای تنظیم‌های کارخانه و خاصی هستند.




به تازگی یک شرکت سازنده ربات‌های خانگی نوعی محصول جدید طراحی کرده است که هیچ نوع تنظیم خاصی ندارد و می‌توان آن را با توجه به تمایلات فردی برنامه ریزی کرد.

این ربات ۱۰ سانتی متر بلندی دارد و از یک صفحه نمایشگر led برای برای شبیه سازی حالات صورت بهره می‌گیرد؛ قیمت این ربات از صد دلار آغاز می‌شود و می‌توان دستورات مورد نظر را با استفاده از زبان‌های برنامه نویسی Ohot، Python یا Scratch ۳ به او آموزش داد.

این ربات همچنین قابلیت اتصال به دوربین وسایلی، چون رایانه، تلفن همراه و تلفن، خدمات مبتنی بر رایانش ابری و الگوریتم‌های یادگیری زبان ماشین را دارد.

ربات Picoh قابلیت شناسایی چهره افراد به ویژه کاربر اصلی خود را دارد و می‌تواند مانند یک دستیار شخصی مورد استفاده قرار بگیرد؛ این ربات می‌تواند به پخش موسیقی مورد علاقه فرد یا پادکست‌ها بپردازد و به سوال‌ها درباره وضعیت آب و هوای روز پاسخ دهد.

باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:

ربات 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما