تکنولوژی منحصر به فرد ماشین لباسشویی گرنیه

1398/01/21

تکنولوژی منحصر به فرد ماشین لباسشویی گرنیه
فن آوری سنسو کر این امکان را فرآهم می نماید که لباسهای مختلف، صرف نظر از نوع پارچه ی آنها، به بهترین وضع ممکن شسته شوند. این فن آوری مقدار آب مورد نیاز ، دما ، زمان و سرعت چرخش سیکل آبزدائی را برای لباس های شما تنظیم می نماید. ولیکن اگر لباس های شما نیاز به توجه خاص داشته باشند، شما می توانید از ترکیبی از برنامه های مخصوص برای پارچه های کتانی و یا مصنوعی با عملکرد های اضافه تر استفاده نمائید.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، اگر گزینه نرمال کر را انتخاب نمائید، پارامتر های چهار گانه یاد شده در بهترین وضع ممکن متناسب با وزن لباس هائی که می خواهید بشوئید انتخاب خواهند شد. گزینه تایم کر، زمان شستشو را کاهش می دهد . گزینه آلرژی کر، آب بیشتری را استفاده می نماید و تعداد دفعات آب کشی را افزایش می دهد. گزینه اکو کر در میزان مصرف برق صرفه جوئی می نماید.

شستشوی سریعتر به میزان 40 درصد




شستشوی سریع و مؤثر در دامنه زمانی کوتاه تر – برای بار های کوچک (وزن کم) و لباس هائی که خیلی کثیف نمی باشند.

صرفه جویی در انرژی به میزان 60 درصد




سیکل شستشو قدری طولانی تر می باشد ولیکن آب و برق کمتری مصرف می شود.

شستشو کارآمد




آب بیشتری مصرف می شود – آبکشی بصورت مؤثر تر انجام می شود تا باقی مانده های مواد شوینده از بین بروند تا ایجاد آلرژی بر روی پوست شما ننماید.

متخصص لکه بری

برای از بین بردن لکه ها دیگر نیازی نمی باشد که دمای آب شستشو افزایش یابد و یا از مواد لکه بر قبل از شستشو استفاده شود. ترکیب بهترین حالت دما ، آب و زمان شستشو بصورت اتوماتیک، سخت ترین لکه های میوه جات مانند ( پرتقال و آب گوجه فرنگی)، لکه های مواد ارگانیک مانند روغن، کره، تخم مرغ و چمن) ، لکه آب میوه های تیره ، جوهر ، قهوه ، چای، ماست، پاستا، وسایل آرایشی را از بین می برد. برنامه استین اکسپرت فقط در ماشین های مدل سوپریور واشینگ ماشین موجود می باشد.

رنگ سفیدی که هرگز به رنگ خاکستری تبدیل نمی شود

الیاف مصنوعی، ابریشمی و نایلونی در ماشین های لباس شوئی آسیب پذیر هستند. لذا شرکت گرنیه برنامه ای را ابداع نموده است که لباسهائی که از الیاف مصنوعی، ابریشمی و نایلونی ساخته شده اند را در دمای پائین شستشو نماید تا به لباسهای شما آسیب وارد نشود. البسه در ماشین با ظرافت و با آب بیشتر حرکت می نمایند. دما هر گز از 30 درجه سلسیوس تجاوز نمی کند. برای تازگی بیشتر ما پیشنهاد می نمائیم که از پودر مخصوص استفاده شود.

سیاهی مطلق

شرکت گرنیه برنامه ای را ابداع نموده است که لباس هائی که سیاه رنگ هستند را در دمای پائین شستشو نماید تا به رنگ آن ها آسیب وارد نشود. البسه در ماشین با ظرافت و با آب بیشتر حرکت می نمایند. دما هرگز از 30 درجه سلسیوس تجاوز نمی کند. این امر باعث می شود که رنگ لباسهای سیاه به خاکستری گرایش پیدا نکند. برای این منظور ما پیشنهاد می نمائیم که از پودر مخصوص برای لباسهای سیاه استفاده شود.

شستشو با مواد شوینده همسو با محیط زیست

این برنامه مناسب کسانی است که از مواد شوینده ارگانیک مانند توپ های لباس شوئی و یا قطعات صابون استفاده می نمایند. در این برنامه آب بیشتر استفاده می شود و دمای آب تا 90 درجه افزایش می یابد و حرکات ماشین تند خواهند بود تا از مواد ارگانیک به بهترین نحو استفاده شود.

برنامه ویژه شستشوی لباس های ورزشی

لباس های ورزشی شما همیشه تازه و خوشبو خواهند بود.

مقدار زیادی آب بکار گرفته می شود و البسه ورزشی شما در آن به آرامی به حرکت در می آیند. دمای آب بین 30 تا 40 درجه می باشد که مناسب پارچه های سینتتیک (الیاف مصنوعی) می باشد. بنا بر این لباس های ورزشی شما همیشه تازه ، خوشبو و آماده استفاده خواهند بود.

شستشوی شبانه

شستشوی بی سر و صدا برای عملکرد شبانه.

این برنامه این امکان را به شما می دهد که لباسهای خود را در شب بدون سر و صدا بشوئید. سیکل آبزدائی با سرعت و صدای کمتر انجام می شود ولیکن به جای آن سیکل شستشو طولانی تر می باشد که باعث می شود لباس های شما تمیز تر شوند.

پر کاربردترین برنامه ها در دسترس شما است

شما قادر می باشید که برنامه دلخواه خود را در حافظه ماشین ضبط نمائید تا همیشه بصورت آنی در دسترس شما باشد. همچنین شما می توانید تنظیمات اضافه مانند دمای اب ، سرعت سیکل آبزدائی، و یا پیش شستشو را در حافظه ماشین ضبط نمائید.

سریع و تازه




سیکل این برنامه 17 دقیقه است و برای لباس هائی می باشد که خیلی کثیف نمی باشند. دمای آب 30 درجه است.

برنامه لباس هائی که پشمی هستد و میبایست با دست شسته شوند

این برنامه پارچه های پشمی و یا ابریشمی را به همان ظرافت می شوید که اگر شما آن ها را با دست می شستید. این برنامه شکل و کیفیت لباس شما را به همان گونه که بوده است نگه می دارد ولیکن لکه ها و کثیفی لباسهای شما را در دمای بین 30 تا 40 درجه حذف می نماید.

اسپادرام

آنچه که برای شستن لباسها نیاز دارید. درآم ماشین های لباس شوئی سنسو کر از بهترین نوع استیل ساخته شده است و سطح آن بصورت خارق العاده ای نرم و صاف می باشد. بنا بر این لباسهای شما بدون آنکه صدمه ای ببینند شسته، آبکشی و آبزدائی خواهند شد.

سوراخ های درام




آب به آرامی داخل درام پخش می شود. قطر سوراخ ها کمتر از 3 میلی متر می باشد و وقتی که آب از میان آن ها عبور می کند آسیبی به لباسهای شما وارد نمی کند. سوراخ های کوچک درام نه تنها باعث می شوند که لباس ها بصورت مؤثر شستشو، آبکشی و آبزدائی شوند، بلکه باعث می شوند که هیچ صدمه ای به لباسهای شما وارد نشوند. علاوه بر آن، سایز کوچک سوراخ ها باعث صرفه جوئی در مصرف آب و برق نیز می شوند.

لبه های سه بعدی

حالت موج دار بودن لبه درام باعث می شود که لباس ها براحتی به قسمت عقبی درام هدایت شوند و سپس به طرف بالا کشیده شوند. این تکنولوژی به پخش لباسها در درام کمک می نماید و به آرامی پارچه ها را حرکت می دهد. برای شستشوی بهتر، آب بیشتری از لبه درام وارد می شود.

درب شیب دار 4 بعدی




درب شیشه ای ماشین لباس شوئی بصورت 4 بعدی طراحی و ثبت شده است. یکی از عملکرد های این درب آن است که حرکات 4 بعدی در درام ایجاد می کند و لباسها را به سمت قسمت مرکزی به حرکت در می آورد (جائی که لباس ها به بهترین وضع شسته و محافظت می شوند). لباس ها بهتر شسته می شوند و چین و چروک کمتری خواهند داشت . ماشین به آرامی کار خواهد نمود و عمر مفید ماشین طولانی تر خواهد بود.

قدرت بالا و کارائی فوق العاده

این موتور بدون سطح تماس با بدنه دستگاه بوده و در نتیجه فشار کششی مکانیکی ، اصطکاک و یا آب را حذف می نماید و برق کمتر مصرف می شود و فرآیند شستشو با صدای کمتری انجام می شود. مدت عمر مفید دستگاه را طولانی تر می نماید.

کنترل وزن بار شستشو

سنسور این دستگاه میزان بار شستشو در درام را اندازه گیری می نماید و پارامتر های قابل اطلاق را به همان نسبت تنظیم می نماید. در نتیجه کمترین مقدار آب و برق استفاده می شود و فرآیند شستشو ساکت تر و در زمان کوتاه تری انجام می شود. صرف نظر از اینکه مقدار بار چقدر باشد، فرآیند شستشو با کارائی بالا انجام می شود.

ایمن و دوام بالا

المنت های حرارتی دوباره طراحی شده اند و خصیصه های ایمنی جدیدی مانند (از کار افتادن در حرارت های بالا) در آن ها بکار گرفته شده اند. خصیصه های ایمنی جدید عمر دستگاه ماشین لباسشوئی را طولانی تر و در مجموع فرآیند شستشو را ایمن تر می نماید.

سنسور هوشمند




سنسور هوشمند فرآیند شستشو را کنترل می نماید تا از کامل بودن آن اطمینان حاصل نماید. سنسور هوشمند میزان آب مورد نیاز ، زمان شستشو را بر حسب برنامه انتخاب شده و بر حسب نوع و وزن بار لباسها انتخاب می نماید. در نتیجه لباسها با استفاده از برق و آب کمتر و به بهترین وضع ممکن شسته می شوند.

صرفه جوئی در برق

کلیه ماشین های رخت شوئی گرنیه بگونه ای طراحی شده اند که حد اقل انرژی را مصرف نمایند. کلاس
A+++20% به آن معنی است که مصرف برق 50% نسبت به آن هائی که کلاس A می باشند کمتر است.

طراحی دوست داشتنی

ماشین های رخت شوئی گرنیه بگونه ای طراحی شده اند که هم عملی باشند و هم ارگونومیک باشند. این به آن معنی است که استفاده از آن ها بسیار آسان می باشد. پنل کنترل 20 درجه چرخیده شده است و قطر درب ماشین 34 سانتیمتر می باشد که کار جا دادن لباسها در ماشین را آسان می نماید. تمیز کاری فیلتر و مخزن پودر لباس شوئی بسیار آسان می باشد.

قفل ایمنی کودکان

در هنگامی که ماشین مشغول شستن لباس ها می باشد، حتی زیرک ترین بچه ها قادر نمی باشد که درب ماشین را باز نماید. برای ایمنی بیشتر شما قادر می باشید که با استفاده از قفل دیجیتال پانل کنترل را قفل نمائید تا حتی زیرک ترین کودک نیز نتواتند آن را باز کند.

سیستم قطع آب




اگر شلنگ ماشین سوراخ باشد و یا اگر ایرادی در سیستم آبرسانی ماشین وجود داشته باشد، جهت جلوگیری از پدیدآمدن سیلاب، این پدیده جریان ورود آب به شلنگ و ماشین را قطع می نماید و پمپ آب موجود در درام را تخلیه می نماید. بنا بر این شما می توانید ماشین رخت شوئی را بدون حضور و نظارت فیزیکی استفاده نمائید و نگران پدید آمدن سیلاب نباشید. در مدل های جدید سنسوری در پائین ماشین رختشوئی نصب شده است.

استریل نمودن درام

این ویژگی این امکان را به شما میدهد که داخل ماشین را کاملا تمیز و عاری از هر گونه بوی بد نگه دارید
وقتی که بصورت مکرر لباس های خود را با آب کم دما بشوئید، محیط مساعد رشد میکروب می شود و نهایتا باعث می شود که لباس های شما بو بگیرد. ویژگی استریل نمودن درام موقعی کار می کند که درام و مخزن ماشین خالی باشد و باکتری های داخل ماشین را از بین می برد.

بدنه ضد زنگ

بدنه ماشین های رخت شوئی گرنیه با ماده ای ضد زنگ شده است که اصلا برای محیط زیست خطرناک نمی باشد.
این ماده باعث می شود که عمر مفید ماشین افزایش یابد.

عملکرد فوق العاده ساکت و آرام

موتور و ایزولاسیون ماشین های رخت شوئی گرنیه به گونه ای طراحی شده اند که آن مدل هائی که مجهز به ویژگی سنسو کر هستند، خیلی آرام و بی صدا عمل می نمایند. حتی موقعی که سیکل تند گردش درام آغاز می شود، صدای آن قوی تر از صدای یک صحبت معمولی نمی باشد. ماشین های مدل بالا حتی صدای کمتری از خود ایجاد می نمایند.