1398/01/26

راهنمای خرید؛
راهنمای خرید مبل چستر
مبل‌های چستر که معمولاً راحتی هستند شکل خاصی دارند. تکیه‌گاه آن‌ها کوتاه و کمی زاویه‌دار و دسته‌های آن استوانه‌ای است و همچنین اکثر مدل‌های مبلمان چستر دارای لمسه دوزی هستند. برای روکش مبل‌های چستر از چرم یا پارچه‌های کتان و مخمل استفاده می‌شود.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، مبل چستر اولین بار در قرن هجدهم میلادی ساخته شده و تا به امروز جز مبل های پرطرفدار و شیکی بوده که همیشه مورد استفاده افراد قرار گرفته است.


Image result for ‫مبل چستر‬‎



راهنما خرید مبل چستر

وقتی تصمیم به خرید مبلمان می‌گیرید باید بدانید که می‌خواهید از آن در کجا استفاده کنید؟ محل کار یا خانه؟ پاسخ به این سوال به شما در خرید مبل مناسب کمک می‌کند. مثلاً اگر قصد خرید مبلمان چستر برای منزل را دارید بهتر است روکش آن را از نوع پارچه‌ای انتخاب کنید چون باعث ایجاد راحتی و صمیمیت در فضا می‌شود و روکش‌های چرمی برای مبلمان‌های اداری به خاطر داشتن فضای رسمی مناسب‌تر هستند.

قبل از خرید روی مبل نشسته و نرمی آن را بسنجید، نشیمن مبل باید نرمی متعادلی داشته و در آن از فوم سرد یا اسفنج ۳۰ یا ۳۵ کیلویی استفاده شود. همچنین برای راحتی شما تکیه‌گاه مبل باید طوری طراحی شود که کمر شما را به‌طور کامل پر کند.

در مورد انتخاب رنگ مبلمان اگر فضا کمی در اختیار دارید رنگ مبلمان را از انواع رنگ‌های روشن انتخاب کنید تا باعث بزرگنمایی در فضا شود اما در مکان‌های اداری به خاطر رفت‌وآمد زیاد پیشنهاد می‌کنیم از رنگ‌های تیره استفاده کنید. در نهایت سعی کنید روکشی قابل شستشو برای مبلمان خود تهیه کنید.

مبل چستر کلاسیک

مبل چستر در دسته مبلمان راحتی قرار می‌گیرد و هر سال طراحان مدل‌های مدرن آن را طراحی می‌کنند اما مدل‌های کلاسیک آن نیز همچنان در بازار موجود بوده و طرفدارانی دارد. مدل‌های کلاسیک آن ساده بوده، روکش آن‌ها چرمی و دارای لمسه دوزی هستند.


Image result for ‫مبل چستر‬‎



مبل چستر طوسی

انتخاب مبل چستر طوسی یا سفید و به‌طور کل رنگ‌های خنثی دست شما را برای انتخاب سایر رنگ‌های دکوراسیون باز می‌گذارد چرا که رنگ‌های خنثی با هر رنگی همخوانی دارند.

مبل چستر ایتالیایی

همان‌طور که حتماً می‌دانید کشور ایتالیا یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان مبلمان در دنیا بوده و مبلمان‌های ایتالیایی با طرح‌های خلاقانه و بهترین و با کیفیت‌ترین متریال تولید و ساخته می‌شوند.




مبل چستر ترک و ترکیه

طرح این مبل انگلیسی می‌باشد اما در تمام دنیا طرفداران زیادی دارد. ترکیه از کشورهای قدرتمند در زمینه تولید مبلمان بوده و مبلمان‌های خود را در بالاترین سطح کیفی تولید می‌کند.

مبل‌های چستر تولید شده در این کشور از چرم مصنوعی با کیفیت یا چرم طبیعی ساخته می‌شوند که مقاومت و کیفیت آن‌ها را بالا می‌برد.

ایسنا