بزرگ‌ترین تلویزیون جهان

1397/03/07

بزرگ‌ترین تلویزیون جهان
در سال 2013 بزرگ‌ترین تلویزیون دنیا توسط شرکت سامسونگ ساخته شده که تاکنون همچنان به‌عنوان یک اَبَرسینمای خانگی بی‌رقیب خودنمایی می کند. این محصول که S9 نام دارد تلویزیونی در اندازه ای 85 اینچی و با امکاناتی پیشرفته و شگفت‌انگیز است.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، این تلویزیون عظیم الجثه 85 اینچی که با رزولوشن هشت میلیون پیکسل به عنوان بزرگ‌ترین تلویزیون جهان معرفی شده، توسط شرکت سامسونگ ساخته شده است. حالت قرار گرفتن این تلویزیون عظیم الجثه به صورتی است که حالت شناور بودن تصاویر را تداعی می‌کند. طرح این تلویزیون Timeless نام دارد که سازندگانش این نام را نشان از بی‌همتا بودن طراحی این تلویزیون در همه زمان‌ها می دانند.
ویژگی‌های این ابرتلویزیون
مهمترین خصوصیت این تلویزیون صفحه نمایش عظیم 85 اینچی که یک اینچ از تمامی بزرگترین تلویزیون‌های برندهای دیگر، بزرگ‌تر است.
دیگر خصوصیت ویژه این تلویزیون، طراحی قاب زیبا و فوق باریک آن است که تا به حال توسط هیچ شرکتی به این شکل ارائه نشده و استانداردهای زیبای به کاربرده شده در ساخت و لوکس بودن طراحی تلویزیون S9 برای اولین باراست که در دنیا به نمایش گذاشته می‌شود.
همچنین تلویزیون S9 بهترین کیفیت تصویر را بدون توجه به منبع ویدیویی به بیننده ارائه می‌کند. پردازنده ارتقای کیفیت تصویراین تلویزیون قاد است هم تصاویر اچ دی و هم فول اچ دی را پس از تنظیمات و ارتقای لازم، با جزییاتی بیشتر، دقیق‌تر و واقعی‌تر به چشم بیننده برساند.
این مدل از نظر مشخصات فنی و کیفیت تصویر و سرعت پاسخ دهی پنل، بالاترین مدل ارائه شده موجود تا به حال است که از فناوری Precision Black Pro جهت ارائه رنگ مشکی عمیق تر و کنتراست رنگ بسیار بالا بهره می‌برد.
تلویزیون S9 مجهز به سیستم پخش صوتی 2٫2 کاناله جهت تأثیرگذارتر کردن ویدئوهای با کیفیت 1080p است که تا به حال در هیچ تلویزیون دیگری تا به این حد پیشرفته نبوده است.
نکته جالب توجه این است که از آن‌جا که هنوز هیچ شرکتی موفق به تولید محتوی با هشت میلیون پیکسل نشده، محتوی مورد نظر برای پخش در تلویزیون های UHD تنها به صورت شبیه سازی شده پخش می شوند. این در حالی‌ست که با تولید این نوع محتوی در آینده تلویزیون‌های فعلی قادر به پخش آن نیستند زیرا کابل-های HDMI کنونی قابلیت انتقال این اطلاعات را ندارند، به همین دلیل تمامی شرکت ها به جز سامسونگ که راه حلی برای این مشکل اندیشیده، باید تلویزیون های مشتریان خود را تعویض کرده یا از آن ها بخواهند که محتوی تولید شده توسط آن برند خاص را ببینند، در حالی که شرکت سامسونگ با تدبیر مناسب در این مورد یک کیت ارتقا برای این تلویزیون در نظر گرفته است که در آینده قابلیت پخش هر نوع محتوای UHD را فراهم می آورد. این موضوع که بزرگ ترین معضل فروش تلویزیون های UHD است، توسط سازمان های نظارتی جهانی در زمینه کالاهای صوتی و تصویری مورد سؤال است و سامسونگ تا این لحظه تنها شرکتی است که راه حل مورد نظر را پیش بینی کرده است.

برچسب ها:

بزرگترین ،تلوزیون ،جهان 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما